damianp12 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Als ik mijn Sa heb gedowngrade naar v1 en het spel opstart vraagt hij naar de orginele disc. En ik heb gewoon een orgineel spel.! Help mij. Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Welke patch heb je gebruikt? Als je de patch die hier op GTAForum hebt gebruikt, of een soortgelijke van aan andere site, dan klopt het dat je de originele CD nog nodig hebt. Een downgrader, is bedoeld om SA moddable te maken, een (illegale) NO-CD crack om het zonder CD te spelen. Reageren
Timske Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Remi-X no-crack of normale maakt niets uit. Je hoeft niet persee de originele. Ik heb erook een. >Klik eens hier< Reageren
damianp12 Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 hoe moet je het instal Reageren
Timske Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Als je het download moet je het openen met >Winrar< Daarna moet je het openen en de stappen volgen. Reageren
damianp12 Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 dat doe ik maar als ik klaar bent komt die probleem van me eerst bericht weer Reageren
damianp12 Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 dat doe ik maar als ik klaar bent komt die probleem van me eerst bericht weer wie kent een andere programma hier voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.