Jump to content

Van 6800 naar 5700

Recommended Posts

Geplaatst:
Jullie zitten RD allemaal wel aan te moedigen om een nieuwe grafische kaart te kopen, maar jullie hebben er niet mee rekening gehouden dat hij een AGP slot in z'n PC heeft. De FX 5700LE is namelijk een AGP/PCI videokaart. Het lijkt mij dus zeer onwaarschijnlijk dat je daar een HD3870 met PCI-e aansluiting in kan proppen xD

En iedereen denkt dat het geld op m'n rug groeit. :D

Ik heb gistermiddag even de kaarten verwisseld en tot nu toe werkt hij prima.

Ik heb nog geen artifact gezien, en ook nog geen een vastloper!

Zelfs Command & Conquer 3: Tiberium Wars kan hij op low/medium draaien! :tu:

oggsbl.jpg

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
er is zoiets genaamd sparen en er bestaan ook baantjes, dat zou je ook kunnen doen.

Daar ben ik ook mee bezig. :7

Geplaatst:
Nog een optie: Je 6800GT terugclocken naar lagere clocks, dan zouden je artefacts weg moeten gaan :)

Heb ik al geprobeerd, maar dit had jammer genoeg weinig succes.

Geplaatst: (bewerkt)
Nog een optie: Je 6800GT terugclocken naar lagere clocks, dan zouden je artefacts weg moeten gaan :)

Heb ik al geprobeerd, maar dit had jammer genoeg weinig succes.

Heeft je 6800 een fan erop?

Zo ja, maakt die eens schoon, artefacts komen voor bij kapotheid en te warm worden, voor zelfde geld word ie gewoon te warm.

Tis sowieso een aanrader om je pc om de haverklap schoon te maken, houd je pc wat koeler en stof kan kortsluiting veroorzaken.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Wat ik dus begrijp uit je posts, Revolution Designer, is dat de kaart van je vader beter is dan je eigen? Want dat zou betekenen dat jou eigen kaart niet naar behoren functioneert, want als je de specs naast elkaar legt moet jou eigen beter zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...