AntiGuy Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Huang Lee, van CW, staat in de LCPD Police Database Website in GTA IV. Hij is in 2002 gearresteerd geweest en opnieuw in 2005. Wu Lee staat ook op de website. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Dit was al bekend. Is dit de bedoeling dat je hier al je verwijzingen post naar CW? Bewerkt: 18 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Dit was al bekend. Is dit de bedoeling dat je hier al je verwijzingen post naar CW volgens mij moet het andersom. Dat was niet de bedoeling maar het mag natuurlijk wel. Wat bedoel je met andersom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Dit was al bekend. Is dit de bedoeling dat je hier al je verwijzingen post naar CW? Volgensmij snap je het niet helemaal, ik dacht dat ook maar AntiGuy post hier de verwijzingen naar CTW in GTA IV. Misschien kan dat idd toch in dat Verwijzing & Geintjes topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Ja dat bedoel ik ook net wat GTA BRAM dee met steeds zo'n straat . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.