Jon-asses Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Fighting in the Arena is tiring for your Brute! Neverthless, jonases is always ready to receive new pupils and thus gain more experience. Your Brute will obtain experience if you recruit new pupils. To do that, give your Brute's web address to your friends. registreer hier: MyBrute Werkt heel erg makkelijk, je maakt een poppetje, je gaat vechten (eerste x kan je 6x , daarna elke dag 3x). Vind het wel een grappig spel. Try it! Bewerkt: 18 april 2009 door Jowx Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ik vind het nogal dom, ik verlies tegen iedereen, zelfs tegen de mensen die nog maar net begonnen zijn. Reageren
The Hulk Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Het zit er wel leuk en grappig uit. Vooral de artwork maar ik ben niet van plan het te gaan spelen. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ik vind het wel een grappig spel alleen om te winnen is het moeilijk . Reageren
Jon-asses Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Iedereen kan tegen iedereen winnen hoor Maar hoe meer je wint hoe beter je peetje wordt en hoe betere wapens je krijgt. Al moet je natuurlijk ook wat geluk hebben. Reageren
Jowx Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Reclame maken voor eigen gewin is niet toegestaan, derhalve topic gesloten en link verwijderd. URL geneutraliseerd en topic verplaatst naar Online Games.. Heropend. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Nogal dom spelletje, even gekeken en je kijkt alleen maar hoe een ander iets doet. Je klikt maar ergens wat, maar zelf kan je niets doen. Cijfer: 0! Reageren
demontventoux Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Kspeel het op de franse versie hiervan (labrute.fr). Ben niveau 14. Speel het maar af en toe. Bewerkt: 9 mei 2009 door demontventoux Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.