Jump to content

Politie schiet in Vigilante


GewoonMarco

Recommended Posts

Hallo,

Als ik in GTA IV via de Politiecomputer een Gang fight selecteer, gaat alles goed.

Alles gaat goed totdat het gevecht zelf begint, zodra ik op een 'Gangster' schiet, begint de lokale politie weer op mij te schieten, waardoor ik van twee kanten beschoten word.

Je zou toch denken dat je ''collega's'' je in dit soort situaties helpen, maar nee..

Is dit normaal? Heb WikiGTA / Vigilante bekeken, maar op deze pagina staat hier niets over.

Marco.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit is normaal. Je kan wel backup's doen. Maar je moet hun het werk laten doen dit had ik een keer in een missie.

Zodra je bij een 'fight' aangekomen bent werkt de E-Toets toch niet meer? Had net al geprobeerd maar dat lukte niet.. de lokale politie gaat ook wel schieten op de 'Gangsters', maar dat is 1 tegen 100 lol

Link to comment
Delen op andere websites

dat komt omdat je ook geen echte agent bent. ze zien je nog steeds als een crimineel. dus je moet al die gangsters heel snel afmaken en dan gaat je wanted level ook weg.

Wat trouwens leuk is is om via 911 heel vaak de politie te bellen en dan knappen hun jou klusje op. Jij moet je natuurlijk wel gedeist houden. Maar het is gaaf om te zien. De politie is meestal in de minderheid. Maar 1 keer had ik echt 20 politieauto's en heel veel agenten die tegen die gangsters vechten. was echt gaaf om te zien. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, bovenstaande is bijvoorbeeld handig in de missie Holland Nights van Francis McReary. De gangsters zijn in het voordeel omdat ze dekking kunnen zoeken in de flat. Je moet dan zo'n 15 keer 911 bellen. De politie probeert de flat binnen te dringen (gigantische fail) en alle bad guys af te schieten. Dat lukt natuurlijk niet. Je kan met kut[/font]pistooltjes niet tegen SMG's en Uzi's optreden :7 .

@Topicstarter: Meestal is er toch maar een ingangetje in zo'n steegje? Als je je gedeist houd totdat je wat dekking gevonden hebt schieten ze meestal niet op je. Je kan dan rustig klaar gaan zitten en de politie bellen. Ze komen binnen aan de ingang van het steegje en proberen de gangsters dood te schieten. Dit heeft geen enkel nut als je de Trophy/Achievement Cleaning the Main Streets hebt gehaald. Dan hebben de gangsters M4's, AK's, Snipers en in sommige gevallen ook granaten of een RPG!

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, bovenstaande is bijvoorbeeld handig in de missie Holland Nights van Francis McReary. De gangsters zijn in het voordeel omdat ze dekking kunnen zoeken in de flat. Je moet dan zo'n 15 keer 911 bellen. De politie probeert de flat binnen te dringen (gigantische fail) en alle bad guys af te schieten. Dat lukt natuurlijk niet. Je kan met kut[/font]pistooltjes niet tegen SMG's en Uzi's optreden :7 .

@Topicstarter: Meestal is er toch maar een ingangetje in zo'n steegje? Als je je gedeist houd totdat je wat dekking gevonden hebt schieten ze meestal niet op je. Je kan dan rustig klaar gaan zitten en de politie bellen. Ze komen binnen aan de ingang van het steegje en proberen de gangsters dood te schieten. Dit heeft geen enkel nut als je de Trophy/Achievement Cleaning the Main Streets hebt gehaald. Dan hebben de gangsters M4's, AK's, Snipers en in sommige gevallen ook granaten of een RPG!

dus als je de Trophy/Achievement Cleaning the Main Streets hebt gehaald krijgen de misdadigers zwaardere wapens?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik in GTA IV via de Politiecomputer een Gang fight selecteer, gaat alles goed. Alles gaat goed totdat het gevecht zelf begint, zodra ik op een 'Gangster' schiet, begint de lokale politie weer op mij te schieten, waardoor ik van twee kanten beschoten word. Je zou toch denken dat je ''collega's'' je in dit soort situaties helpen, maar nee..
Als je Dwayne als vriend hebt én je hebt zijn 'speciale vaardigheid' vrijgespeeld kan je hem dus bellen voor twee hulpjes. Deze knechtjes kunnen goed vechten en zijn bijvoorbeeld vele malen beter dan de 'homies' in GTA SA. Je hebt er vaak meer aan dan de hulp inroepen v/d politie. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

negatieve daarvan is dat ze echt oerdom zijn. ze lopen altijd voor me. en hoewel ze veel kogels kunnen opvangen blijven ze soms gewoon stilstaan terwijl ze helemaal rot geschoten worden.

Het zijn maar bots X'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...