GewoonMarco Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Hallo, Als ik in GTA IV via de Politiecomputer een Gang fight selecteer, gaat alles goed. Alles gaat goed totdat het gevecht zelf begint, zodra ik op een 'Gangster' schiet, begint de lokale politie weer op mij te schieten, waardoor ik van twee kanten beschoten word. Je zou toch denken dat je ''collega's'' je in dit soort situaties helpen, maar nee.. Is dit normaal? Heb WikiGTA / Vigilante bekeken, maar op deze pagina staat hier niets over. Marco. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ja, dit is normaal. Je kan wel backup's doen. Maar je moet hun het werk laten doen dit had ik een keer in een missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GewoonMarco Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ja, dit is normaal. Je kan wel backup's doen. Maar je moet hun het werk laten doen dit had ik een keer in een missie. Zodra je bij een 'fight' aangekomen bent werkt de E-Toets toch niet meer? Had net al geprobeerd maar dat lukte niet.. de lokale politie gaat ook wel schieten op de 'Gangsters', maar dat is 1 tegen 100 lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Het hoort in ieder geval welzo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 dat komt omdat je ook geen echte agent bent. ze zien je nog steeds als een crimineel. dus je moet al die gangsters heel snel afmaken en dan gaat je wanted level ook weg. Wat trouwens leuk is is om via 911 heel vaak de politie te bellen en dan knappen hun jou klusje op. Jij moet je natuurlijk wel gedeist houden. Maar het is gaaf om te zien. De politie is meestal in de minderheid. Maar 1 keer had ik echt 20 politieauto's en heel veel agenten die tegen die gangsters vechten. was echt gaaf om te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Inderdaad, bovenstaande is bijvoorbeeld handig in de missie Holland Nights van Francis McReary. De gangsters zijn in het voordeel omdat ze dekking kunnen zoeken in de flat. Je moet dan zo'n 15 keer 911 bellen. De politie probeert de flat binnen te dringen (gigantische fail) en alle bad guys af te schieten. Dat lukt natuurlijk niet. Je kan met kut[/font]pistooltjes niet tegen SMG's en Uzi's optreden . @Topicstarter: Meestal is er toch maar een ingangetje in zo'n steegje? Als je je gedeist houd totdat je wat dekking gevonden hebt schieten ze meestal niet op je. Je kan dan rustig klaar gaan zitten en de politie bellen. Ze komen binnen aan de ingang van het steegje en proberen de gangsters dood te schieten. Dit heeft geen enkel nut als je de Trophy/Achievement Cleaning the Main Streets hebt gehaald. Dan hebben de gangsters M4's, AK's, Snipers en in sommige gevallen ook granaten of een RPG! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 De politie stopt toch ook met op jou schieten als je alle gangsters dood gemaakt hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 De politie stopt toch ook met op jou schieten als je alle gangsters dood gemaakt hebt? Meestal wel ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Inderdaad, bovenstaande is bijvoorbeeld handig in de missie Holland Nights van Francis McReary. De gangsters zijn in het voordeel omdat ze dekking kunnen zoeken in de flat. Je moet dan zo'n 15 keer 911 bellen. De politie probeert de flat binnen te dringen (gigantische fail) en alle bad guys af te schieten. Dat lukt natuurlijk niet. Je kan met kut[/font]pistooltjes niet tegen SMG's en Uzi's optreden .@Topicstarter: Meestal is er toch maar een ingangetje in zo'n steegje? Als je je gedeist houd totdat je wat dekking gevonden hebt schieten ze meestal niet op je. Je kan dan rustig klaar gaan zitten en de politie bellen. Ze komen binnen aan de ingang van het steegje en proberen de gangsters dood te schieten. Dit heeft geen enkel nut als je de Trophy/Achievement Cleaning the Main Streets hebt gehaald. Dan hebben de gangsters M4's, AK's, Snipers en in sommige gevallen ook granaten of een RPG! dus als je de Trophy/Achievement Cleaning the Main Streets hebt gehaald krijgen de misdadigers zwaardere wapens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Nee maar de wapen trophy blokeert de trophy:Cleaning the Main Streets als je deze al hebt gehaald kan je gewoon de wapen cheat doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Nee maar de wapen trophy blokeert de trophy:Cleaning the Main Streets als je deze al hebt gehaald kan je gewoon de wapen cheat doen Wapen trophy? waarschijnlijk bedoel je wapen cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Ja sorry foutje XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Als ik in GTA IV via de Politiecomputer een Gang fight selecteer, gaat alles goed. Alles gaat goed totdat het gevecht zelf begint, zodra ik op een 'Gangster' schiet, begint de lokale politie weer op mij te schieten, waardoor ik van twee kanten beschoten word. Je zou toch denken dat je ''collega's'' je in dit soort situaties helpen, maar nee..Als je Dwayne als vriend hebt én je hebt zijn 'speciale vaardigheid' vrijgespeeld kan je hem dus bellen voor twee hulpjes. Deze knechtjes kunnen goed vechten en zijn bijvoorbeeld vele malen beter dan de 'homies' in GTA SA. Je hebt er vaak meer aan dan de hulp inroepen v/d politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 negatieve daarvan is dat ze echt oerdom zijn. ze lopen altijd voor me. en hoewel ze veel kogels kunnen opvangen blijven ze soms gewoon stilstaan terwijl ze helemaal rot geschoten worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 negatieve daarvan is dat ze echt oerdom zijn. ze lopen altijd voor me. en hoewel ze veel kogels kunnen opvangen blijven ze soms gewoon stilstaan terwijl ze helemaal rot geschoten worden. Het zijn maar bots X'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.