leone Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Bestaat er een mod of iets dat ervoor zorgt dat je de Collectables (rampages, jumps,..) op je map kan zien ?? (zoals in vc stories) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Bestaat er een mod of iets dat ervoor zorgt dat je de Collectables (rampages, jumps,..) op je map kan zien ?? (zoals in vc stories) Ik denk dat zoiets wel bestaat, maar ik zou echt niet weten waar je zoiets moet zoeken. Ik heb google geprobeerd maar kwam op niks uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Bestaat er een mod of iets dat ervoor zorgt dat je de Collectables (rampages, jumps,..) op je map kan zien ?? (zoals in vc stories) ik heb dat gedaan door gewoon de plan met de rampages en jumps af te printen en heb ik dat naast me gelegd om zo te zien waar dat is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Met trainers kan je het zien, of hij doet het zelf, 1 van die 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leone Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Met trainers kan je het zien, of hij doet het zelf, 1 van die 2. wat bedoel je met hij doet het zelf? En welke trainer is dat dan waar kan ik zoiets vinden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.