Venzio Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Heey, met royal rumble ik kan wel winnen, alleen ik weet niet hoe ik iemand vast pak en zo buiten de ring gooi, of tegen de palen aan in gewone gevechten? Het is voor de xbox 360, ik hoop dat iemand het kan uitleggen zodat ik normaal royal rumble kan spelen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Heey, met royal rumble ik kan wel winnen, alleen ik weet niet hoe ik iemand vast pak en zo buiten de ring gooi, of tegen de palen aan in gewone gevechten?Het is voor de xbox 360, ik hoop dat iemand het kan uitleggen zodat ik normaal royal rumble kan spelen. Je doe een taunt (iemand ergens naar toe duwen) met de B denk ik... (want op ps3 is het met cirkeltje) En je kiest de richting met je joystick. Maar bij roya rumble moet je dicht bij de ropes (= touwen) staan om die er over te duwen. Ik hoop dat je wat aan de info hebt. Reageren
Venzio Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Heey, met royal rumble ik kan wel winnen, alleen ik weet niet hoe ik iemand vast pak en zo buiten de ring gooi, of tegen de palen aan in gewone gevechten?Het is voor de xbox 360, ik hoop dat iemand het kan uitleggen zodat ik normaal royal rumble kan spelen. Je doe een taunt (iemand ergens naar toe duwen) met de B denk ik... (want op ps3 is het met cirkeltje) En je kiest de richting met je joystick. Maar bij roya rumble moet je dicht bij de ropes (= touwen) staan om die er over te duwen. Ik hoop dat je wat aan de info hebt. Een taunt is tog een zo'n ding waar je zo'n soort vreugde dans doet? En als ik bij ropes sta, en gewoon b doe dan doet hij niks, kan ik niemand gewoon vastpakken en gelijk bijv. na de kant doen. (Bij die stenen dingen ofzo) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Heey, met royal rumble ik kan wel winnen, alleen ik weet niet hoe ik iemand vast pak en zo buiten de ring gooi, of tegen de palen aan in gewone gevechten?Het is voor de xbox 360, ik hoop dat iemand het kan uitleggen zodat ik normaal royal rumble kan spelen. Je doe een taunt (iemand ergens naar toe duwen) met de B denk ik... (want op ps3 is het met cirkeltje) En je kiest de richting met je joystick. Maar bij roya rumble moet je dicht bij de ropes (= touwen) staan om die er over te duwen. Ik hoop dat je wat aan de info hebt. Een taunt is tog een zo'n ding waar je zo'n soort vreugde dans doet? En als ik bij ropes sta, en gewoon b doe dan doet hij niks, kan ik niemand gewoon vastpakken en gelijk bijv. na de kant doen. (Bij die stenen dingen ofzo) Ow juist taunt ik heb het ff door één gehaaldt. Kijk anders is in het boekje welke knopjes je moet gebruiken voor irish wip. Want het is een tijd geleden dat ik het nog gespeeldt heb. Reageren
Venzio Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 De Irish wip, pak je hem dan en duw je hem een kant op? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 De Irish wip, pak je hem dan en duw je hem een kant op? normaal wel ja. Reageren
Venzio Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 De Irish wip, pak je hem dan en duw je hem een kant op? normaal wel ja. Ik ga het straks even proberen, bedankt! Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Moet je hem niet pakken met Y? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Moet je hem niet pakken met Y? Normaa gaat het ook zonder pakken maar met is wel handiger. Reageren
Venzio Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Het is gelukt hoor door middel van de Irish wip.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.