.NightFlower Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Heej, uit verveling 2 anime signatures gemaakt: 1- 2- Tips en rate's zijn welkom (Kom er alleen niet uit welke ik als handtekening zal gebruiken ^^) Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ben je een beginner? Dan is het best wel goed . >>> Door Jay;: Waarom is het best wel goed? Beargumenteer je post aub.<<< Reageren
.NightFlower Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ben je een beginner? Dan is het best wel goed . Nee ik photoshop al een aardige tijd... Reageren
The Hulk Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ze zien er allebei goed uit! ik vind V2 het mooist dat komt omdat de render nog zijn officiële kleuren heeft behouden ook de letters passen goed bij die signature. V1 vind ik wat minder dat komt doordat heel je render paars is die vind ik niet mooi. Het verpest je render. Ook weer de letters passen goed bij de signature. Probeer wel is een wat ander lettertype te gebruiken alle tekst lijkt namelijk een beetje op elkaar. V1: 6.8/10 V2: 7.8/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Het zijn mooie singatures, vooral nummer 2. De effecten zijn mooi, maar met de tekst had je misschien wat meer mogen doen, een glow of stroke De Scanlines zijn ook mooi ingewerkt Nummer 1 Deze is naar mijn smaak wel een beetje te paars, wel mooi maar een beetje te paars Verder zitten hier ook een een aantal leuke effectjes is, probeer hier ook wat met de tekst Probeer het paars niet te overheersend te maken Rate: 1 - een 7.0 2 - een 8.5 Ga zo door Nightflower Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Wow, je hebt twee zéér mooie signatures gemaakt zeg! De eerst is al prachtig. Een zeer mooi balans tussen de kleuren. Prachtige combinatie. Je hebt een zeer mooi lichteffect gemaakt, wat erg goed staat bij de render. De render heb je goed uitgekozen. Doordat hij in de kleuren van de achtergrond zit heeft het een betoverend sfeertje. De textures die erbij zitten heb je mooi gedaan. Het is een lekker rustige signature, die erg mooi is. De tekst is ook erg mooi. Border is niet zo opvallend, maar toch goed. Een 9.5! De tweede signature vind ik dan weer wat minder dan de eerste. De achtergrond is wel zeer mooi gelukt. De texture is erg goed geplaatst. Alweer een hele rustige signature. Zeer mooi hoor. De render heb je ook goed geplaatst. Deze had van mij wel wat meer ingeblend gemogen. Dat is ook het enige minpuntje aan deze signature. De tekst is namelijk weer erg goed. Je moet mij echt leren hij je dat doet Ik ben dramatisch met tekst. Scanlines zijn trouwens goed gelukt, niet zo opvallend, erg mooi 8.5 voor deze sig Je hebt echt talent, ga zo door! Reageren
.NightFlower Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Bedankt voor jullie reacties! Voor degene die de eerste wat te overheersend paars vonden, ik heb deze nog wat bewerkt (o.a. de kleur-levels wat gewijzigd) en de render redelijk neutraal gehouden: Ik had de kleur van de render eigenlijk zo gedaan, met het idee dat het dan een wat rustige uitstraling geeft Je moet mij echt leren hij je dat doet Ik ben dramatisch met tekst. Scanlines zijn trouwens goed gelukt, niet zo opvallend, erg mooi 8.5 voor deze sig Je hebt echt talent, ga zo door! Ik dacht dat ik toch ook wel redelijk dramatisch was op het gebied van tekst Maar het grappige is dat ik er bijna niets aan gedaan heb. Anime tekst-stijl gedownload, me naam getypt en deze op ''Soft Light'' gezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.