komt Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 waar kan je de 3ds max dowmloaden ik zij het niet staan dij downloads zou graag zelf die vetten dingen maaken die te makken zijn met 3ds max Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 waar kan je de 3ds max dowmloaden ik zij het niet staan dij downloads :? :? zou graag zelf die vetten dingen maaken die te makken zijn met 3ds max Als je hier niets vind zou je ook nog een zoekmachine kunnen gebruiken, zoals Google. En als je er helemaal niks van snapt, heb ik nog een goede website met tutorials voor je gevonden. Reageren
komt Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Als je hier niets vind zou je ook nog een zoekmachine kunnen gebruiken, zoals Google. En als je er helemaal niks van snapt, heb ik nog een goede website met tutorials voor je gevonden. maar waar okan ik het gratis doen:?:? Reageren
.Senne Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 als je 3ds max bedoelt: dat is een betaald en best wel duur programma. Gratis downloaden zit er dus niet in, tenzij illegaal en dan mogen we je hier niet mee helpen. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 als je 3ds max bedoelt: dat is een betaald en best wel duur programma. Gratis downloaden zit er dus niet in, tenzij illegaal en dan mogen we je hier niet mee helpen. Er is wel een trial van 30 dagen beschikbaar! Reageren
komt Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 oke dedankt jongens of meisjes marr ik weet voldoende Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Jeej, topic moving! Verplaatst naar Overige Hulp in de modding sectie, daar past een topic over 3ds Max beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.