MegaPilot Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Hey guys! Ik heb dus een zwartwitfoto van iemand gekregen. Deze was in kleur, maar ze heeft 'm bewerkt. Nou, ik zou die kleur er terug op willen hebben, hoe doe ik dat? Ik heb Photoshop CS2. Jammer genoeg heeft ze de kleurenfoto verwijderd! Alvast bedankt! Groetjes, MP. Bewerkt: 18 april 2009 door MegaPilot Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 De enige optie die rest is de foto handmatig van kleur voorzien. Dat wil zeggen dat je elke kleur op een aparte layer moet toevoegen. Klinkt misschien tijdrovend en moeilijk, maar zoals je op deze video-tutorial kunt zien is het eigenlijk gewoon kinderspel. Succes! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Dat is iets teveel werk... Toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.