Jump to content

savegames omwisselen?


.Senne

Recommended Posts

Hee forummertjes,

Ik had voor GTA IV m'n huidige email adres gebruikt, maar door dat te doen was ik niet mogelijk om te chatten bij multiplayer. Nu heb ik dus een nieuw live ID aangemaakt, en daarmee een games for windows live ID, en dan weer een nieuw social club account. Maar als ik nu single player speel met die account, moet ik helemaal opnieuw beginnen. Ik wil gewoon verder gaan met m'n oude savegame, en niet constant moeten wisselen tussen accounts voor single player-multi player.

Is er dus een manier om m'n oud savegame aan m'n nieuwe ID te koppelen? :$

Alvast bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit gaat werken, maar je kan het in ieder geval eens doorlezen.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...avegame+wrapper

Dat gaat niet werken, aangezien je dan nog met meerdere accounts zit.. :N

Toch bedankt! :)

EDIT: Ik denk dat ik met al die account moeilijkheden gewoon een nieuwe offline account heb gemaakt.. Ik ben niet zeker of 't zo is en zit op een PC zonder GTA IV, dus als iemand antwoord weet op hoe ik die kan verwijderen of op de vraag hierboven.. :D

alvast bedankt!

EDIT 2: ik heb dus per ongeluk 'nieuwe offline account' aangeklikt, en nu heb ik er dus twee. Weet iemand hoe ik die nieuwe verkeerde offline account kan verwijderen, zodat ik gewoon m'n oude savegames terug heb? :(

EDIT 3: als je een nieuw live-account maakt, start automatisch een nieuw game. Ik denk dus nu dat 't niet mogelijk is om een savegame aan een ander live-account te koppelen enzo (door bijvoorbeeld de trophies). :-( Dus tenzij dit mogelijk is, zal ik altijd voor offline de ene account moeten gebruiken, en voor online switchen naar de andere...

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...