Jump to content

Mijn pc weigert iets een beetje snel te downloaden via Utorrent

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik ken de site piratebay van wat vrienden enzo, en ik probeerde iets te downloaden. Utorrent geïnstaleerd, torrent uitgekozen, downloaden maar dacht ik, een bestand van iets van 100 mb. Internet verbinding is vast en snel, na een week(?!) elke dag de computer aan (niet 24 uur hoor ^_^ ), eindelijk op 100%, maar vervolgens geeft Utorrent aan dat er een error is. Meerdere torrents geprobeert te downloaden, maar allemaal even sloom. Internet Explorer is gewoon snel, ik snap er nix van!

Wat moet ik doen?

GTA4Gamer

Geplaatst:

Het ligt er aan hoeveel seeders en leechers de torrent heeft.

Verder mag je eigenlijk niet over torrents praten op het forum.

Geplaatst:

Wel als 't om legale torrents gaat, van bestanden waar je nooit voor moet betalen (dus geen bestanden als films/games die je ook in winkels kan kopen). Dat denk ik toch, en lijkt me ook 't meest logische. :puh:

Geplaatst:

Wel als 't om legale torrents gaat, van bestanden waar je nooit voor moet betalen (dus geen bestanden als films/games die je ook in winkels kan kopen). Dat denk ik toch, en lijkt me ook 't meest logische. :puh:

Maar Utorrent en andere torrents kunnen voor illegale doeleinden gebruikt worden.

Hierdoor is het dus illegaal.

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Hier staat: en/of tools hiervoor.

Dat betekent dus dat we niet over Utorrent mogen praten aangezien dit illegaal gebruikt kan worden.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

Maar Utorrent en andere torrents kunnen voor illegale doeleinden gebruikt worden.

Hierdoor is het dus illegaal.

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Hier staat: en/of tools hiervoor.

Dat betekent dus dat we niet over Utorrent mogen praten aangezien dit illegaal gebruikt kan worden.

Grtz RD :cya:

Dit programma is IMHO zelf niet illegaal, je zou het kunnen gebruiken voor illegale doeleinden.

Misschien een mod vragen?

Geplaatst:

Torrents worden helaas voor het grootste gedeelte helaas voor illegale software gebruikt. Hulp voor tools voor torrents geven wij dan ook niet op het forum. Natuurlijk kan je bedenken dat als er veel gebruikers/programma's van je thuisnetwerk gebruik maken, dat het downloaden wat langzamer gaat. Derhalve het topic gesloten. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...