Jump to content

mensen aan je heli laten hangen?


TZG

Recommended Posts

Ik vroeg me af, is het mogelijk om mensen aan je helikopter te laten hangen, of eventueel zelf aan een heli gaan hangen? Of kan het alleen bij bepaalde missies?? Lijkt me wel leuk. Bijvoorbeeld als er een heli opstijgt bij helitours, dat je eraan gaat hangen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag Niko het doen in één van de trailers, buiten de missies om volgens mij.

Er zijn nog wel andere dingen in de trailers die niet in het spel zitten. (fingerless gloves bijvoorbeeld)

Hmm. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag Niko het doen in één van de trailers, buiten de missies om volgens mij.

Er zijn nog wel andere dingen in de trailers die niet in het spel zitten. (fingerless gloves bijvoorbeeld)

Voor dat de game uitkomt wordt er nog heel veel aan verranderd. Dat is de Beta versie. Het beste voorbeeld is misschien nog wel Vice city, waarbij de map eerst heel anders was. (KLIK)

Link to comment
Delen op andere websites

In de laatste missie als je revenge kiest moet je op een heli klimmen [/font]en je moet ook in een missie aan een truck hangen.[/font]

Ik weet het, maar ik vroeg me af of je het ook buiten de missies om kon doen

Link to comment
Delen op andere websites

In de laatste missie als je revenge kiest moet je op een heli klimmen [/font]en je moet ook in een missie aan een truck hangen.[/font]

Ik weet het, maar ik vroeg me af of je het ook buiten de missies om kon doen

blijkbaar niet dus :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

WAUW! Heb zojuist ontdekt dat het wel kan! Maar wel dan wel voor maar een paar seconden. :erm: Rijd met je auto onder de staart van een heli bij helitours, ga op het dak van je auto staan, en als de heli opstijgt, spring je omhoog, en Niko zal voor ongeveer 4 a 5 seconden blijven hangen. Na een tijdje laat ie los en val je op de stenen of in het water

Edit: Ik heb antwoord! :slotje:

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan inderdaad.

Ik had een filmpje opgenomen waar je het kon zien.

Maar mijn Youtube account is verwijderd dus ik kan het niet nu laten zien.

Als je in multiplayer met je heli mensen uit het water ophaald kunnen ze aan de helikopter hangen.

Soms val je makkelijk weer naar beneden en andere keren blijf je er de heletijd op.

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat ik wel jammer vind? Dat je niet meer zoals bij gta sa op een auto kunt blijven staan, dat was best leuk geweest, dat je dan moest bukken ofzo om te blijven staan op zo'n auto :D

klopt, ik deed dat op een politie auto, maar dat vonden ze toen niet meer zo leuk.

Maar @topic, nee kan niet, in een actie missie misschien wel, maar gewoonlijk niet. succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...