Jump to content

mensen aan je heli laten hangen?

TZG

Recommended Posts

weet je wat ik wel jammer vind? Dat je niet meer zoals bij gta sa op een auto kunt blijven staan, dat was best leuk geweest, dat je dan moest bukken ofzo om te blijven staan op zo'n auto :D

klopt, ik deed dat op een politie auto, maar dat vonden ze toen niet meer zo leuk.

Maar @topic, nee kan niet, in een actie missie misschien wel, maar gewoonlijk niet. succes! :tu:

Het kan wel. Als je in de multiplayer zit moet je gaan zwemmen in het water. Blijf op een plek drijven en vraag of je vriend naar je toe komt in een heli. Die vriend moet dan boven je en zo laag mogelijk blijven hangen.

Dan probeer je te springen naar de balk onderaan de heli en na een paar keer proberen hang je aan de heli.

En niet zo'n tijdje ook, want je kunt er heel lang aan hangen! :)

Bewerkt: door Dvt
Delen op andere websites

weet je wat ik wel jammer vind? Dat je niet meer zoals bij gta sa op een auto kunt blijven staan, dat was best leuk geweest, dat je dan moest bukken ofzo om te blijven staan op zo'n auto :D

klopt, ik deed dat op een politie auto, maar dat vonden ze toen niet meer zo leuk.

Maar @topic, nee kan niet, in een actie missie misschien wel, maar gewoonlijk niet. succes! :tu:

Het kan wel. Als je in de multiplayer zit moet je gaan zwemmen in het water. Blijf op een plek drijven en vraag of je vriend naar je toe komt in een heli. Die vriend moet dan boven je en zo laag mogelijk blijven hangen.

Dan probeer je te springen naar de balk onderaan de heli en na een paar keer proberen hang je aan de heli.

En niet zo'n tijdje ook, want je kunt er heel lang aan hangen! :)

Lijkt me lachen, alleen ik kan geen uitnodigingen accepteren:duh:

Delen op andere websites

Ik zag Niko het doen in één van de trailers, buiten de missies om volgens mij.

Als bij de Helitours een heli wegvliegd en ik op dat moment de deur ervan wil openen, blijft Niko aan de heli hangen totdat ik opnieuw op het driehoekje druk.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...