megamaggot Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Nu heb ik al een tijdje de mogelijkheid om m'n auto te laten wassen in een carwash, maar heeft dit enig nut? Behalve het vuil(bloed ) eraf te halen? Reageren
Platypus Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Nut heeft het wel: Je auto is weer heel proper Maar voor de rest niet echt. De makers hebben het erin gestopt om het spel realistisch te maken. Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 De Carwash heeft wel enig nut. In de missie Clean Getaway moet je een Blista Compact jatten en wassen voor Vlad. Verder is het wel nuttig voor het oog. Een schone Infernus is namelijk mooier dan een vieze. Reageren
[ION]Leviathan Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Wel jammer dat het geen effect heeft op die oude rammelbakken, het zit daarbij gewoon in de skin. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Wel jammer dat het geen effect heeft op die oude rammelbakken, het zit daarbij gewoon in de skin. Die rammelbakken zijn niet bruin van het vuil, maar van het roest. Roest kun je er niet afwassen, maar volgens mij kunnen die rammelbakken ook gewoon vies worden, bloed op de carroserie enzo. Reageren
.Stan Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Er zit ook heel vaak modder aan de auto Reageren
TZG Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Altijd als ik een auto voor mn savehouse wil, doe ik hem altijd door de carwash! Is ie gelijk een stuk mooier! Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Als je een auto voor je savehouse zet, is die automatisch proper de volgende keer dat je het spel laadt. Op die rammelbakken heeft de carwash inderdaad geen effect. Je moet maar eens proberen zo'n auto in de Pay 'n' Spray te rijden "This is the best that I can do with this wreck ..." en je auto is nog altijd even verroest. Reageren
oekelwm Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Als je een auto voor je savehouse zet, is die automatisch proper de volgende keer dat je het spel laadt.Op die rammelbakken heeft de carwash inderdaad geen effect. Je moet maar eens proberen zo'n auto in de Pay 'n' Spray te rijden "This is the best that I can do with this wreck ..." en je auto is nog altijd even verroest. Meestal als ik de auto voor het safehouse zet, is die de volgende keer dat ik het spel laad nog even vies. Reageren
kevin3495 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Maar een ding snap ik dus niet elke keer als ik uit de carwash rij dan staan de 2 voorste deuren van me auto open. is het nou alleen op de 360 of ook op andere consoles?. MVG kevin Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Bug op de 360? Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt (PS3). Edit: @hierboven: Je sig is veel te lang! Max. afmetingen zijn 500 x 150px en 100kb. Bewerkt: 19 april 2009 door Big Boss Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Ik gebruik het alleen voor af en toe als mijn auto vuil is, en ik behoefte heb aan een schone auto. Nut heeft het dus wel, je auto wordt schoon. Hij 10 minuten later wel weer vies, maar hij is schoon geweest. Kevin: Het zal wel een bug zijn bij jou, ik speel ook op 360 en heb dit nog niet meegemaakt. Oplossing = nieuwe game starten. Maar zon erge bug is het ook weer niet . Bewerkt: 19 april 2009 door Fiegel5 Reageren
Gta Bram Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Als je een auto voor je savehouse zet, is die automatisch proper de volgende keer dat je het spel laadt.Op die rammelbakken heeft de carwash inderdaad geen effect. Je moet maar eens proberen zo'n auto in de Pay 'n' Spray te rijden "This is the best that I can do with this wreck ..." en je auto is nog altijd even verroest. Meestal als ik de auto voor het safehouse zet, is die de volgende keer dat ik het spel laad nog even vies. Ze worden ook niet schoon als je ze voor je savehouse zet. @ kevin3495, Dat is ook op de Ps3, ik heb er ook last van, gewoon een bug denk ik. Reageren
harry1985 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 wel leuk dat je auto vies kan worden. zo wordt het wel wat echter in die game zelf. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 De carwah heeft in mijn ogen maar 1 nut : je kan er je geld uitgeven.XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.