HA5H Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 De carwah heeft in mijn ogen maar 1 nut : je kan er je geld uitgeven.XD Ja precies en voor de rest heb je er weinig aan. Je ziet namelijk naar mijn idee ook weer niet zo heel veel verschil tussen een schone en een vieze Infernus. Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Zet maar eens een schone Infernus naast een vieze, dan zie je toch een duidelijk verschil. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Met Pay en Spray wordt je auto gelijk ook weer heel. Reageren
Platypus Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Met Pay en Spray wordt je auto gelijk ook weer heel. Maar dat is veel duurder. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Met Pay en Spray wordt je auto gelijk ook weer heel. Maar dat is veel duurder. Maar uiteindelijk handiger voor je geld . Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Vind het overigens wel raar wat er gebeurd wanneer je me een cabrio naar de carwash gaat.. Niko rijdt gewoon naar dat apparaat, stopt er geld in maar vervolgens komt er een of andere vent aangelopen die bukt bij je wagen.. en vervolgens wordt het zwart, sta je aan de andere kant van de carwash en is je wagen schoon. Maakt die man hem schoon ofzo? Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Wel jammer dat het geen effect heeft op die oude rammelbakken, het zit daarbij gewoon in de skin. Die rammelbakken zijn niet bruin van het vuil, maar van het roest. Roest kun je er niet afwassen, maar volgens mij kunnen die rammelbakken ook gewoon vies worden, bloed op de carroserie enzo. Die rammelbakken zag ik alleen toen ik de settings op medium had staan, op low zie ik ze helemaal niet meer, ook geen modder ofzo, bloed zie ik dan weer wel. Welke setting zou ik op medium moeten zetten om dit te zien? Of gewoon allemaal? Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik denk dat texture quality omhoog moet. Die oude roestbakken gebruiken veel zwaardere textures dan normale wagens. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Vind het overigens wel raar wat er gebeurd wanneer je me een cabrio naar de carwash gaat.. Niko rijdt gewoon naar dat apparaat, stopt er geld in maar vervolgens komt er een of andere vent aangelopen die bukt bij je wagen.. en vervolgens wordt het zwart, sta je aan de andere kant van de carwash en is je wagen schoon. Maakt die man hem schoon ofzo? Ja, dat wordt er inderdaad mee geïnsinueerd. Tenslotte, in real life met je cabrio door de wasstraat rijden is killing voor je interieur en dashboard bedrading! Dus is dat ook zo bij R*. Wel jammer, had het mooier gevonden als de NPC ook echt met sopje en emmer in een minuut of wat om je auto heen wandelt en staat te poetsen, maar ja.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Wel jammer, had het mooier gevonden als de NPC ook echt met sopje en emmer in een minuut of wat om je auto heen wandelt en staat te poetsen, maar ja.. Nog mooier is als er 5 mooie meisjes je auto wassen. 4 meisjes die wassen, en 1 die de boel een beetje spannend maakt. Dan geef het spel tenminste nog een zinnige reden om het 18+ te maken. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Wel jammer, had het mooier gevonden als de NPC ook echt met sopje en emmer in een minuut of wat om je auto heen wandelt en staat te poetsen, maar ja.. Nog mooier is als er 5 mooie meisjes je auto wassen. 4 meisjes die wassen, en 1 die de boel een beetje spannend maakt. Dan geef het spel tenminste nog een zinnige reden om het 18+ te maken. Dat is het nu al. Maar dat zou ook niet realistisch zijn of je moet het als reclame doen zoals 1888. Reageren
ikt Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Het is ook echt nooit goed hè. In GTA SA was er een ongebruikte carwash, en iedereen shreeuwde van de daken dat ze die verwijderd hadden en een wel werkende carwash eisten. Nu is er een, en vindt iedereen het nutteloos. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Bij GTA SA kon je er een mod voor instellen maar ja eigenlijk is dit zonde van je geld. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Het draagt gewoon bij tot het realisme, en als ik eens in de buurt ben met een vuile auto zou ik er wel eens doorrijden. Soms zijn de auto's die je carjackt namelijk erg vuil. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Bij GTA SA kon je er een mod voor instellen maar ja eigenlijk is dit zonde van je geld. Nee, het gaat om het heibel wat er om is geweest. Er waren genoeg klachten dat men wou dat het werkte enzo. Maar nu werkt het en is het ineens nutteloos ? Ah, zelf gebruik ik het alleen om wagens wat op te boenen als ik ze voor mn huis zet. Het is leuk dat het werkt. Ook als je auto echt te ranzig is. Ik heb het nu een keer of 3 gebruikt denk ik.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.