Forumrunner Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Leden, ik loop sinds gisteren rond met een vervelend probleem wat betreft SA-MP. Als ik matches wil joinen, kan ik wel op connect drukken, dan krijg ik dit te zien : En als ik dan weer op connect druk, gebeurt er helemaal niets. Reageren
Azer Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Start singleplayer nog wel op? Zo nee, verwijder is GTA_SA.set uit de mijn documenten folder van GTA:SA. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Start singleplayer nog wel op? Zo nee, verwijder is GTA_SA.set uit de mijn documenten folder van GTA:SA. Singleplayer doet het nog wel . Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Installeer SA-MP even opnieuw, en wees er zeker van dat je de goede map hebt aangeduid bij Settings. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Installeer SA-MP even opnieuw, en wees er zeker van dat je de goede map hebt aangeduid bij Settings. En wat is dan de goede map? Reageren
Kryziek Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Mischien: Ga naar Tools > Settings Dan krijg je een venster met San Andreas Installation Location. Klik daar op het kleine mapje en zorg dat je daar je san andreas folder kiest. Bijv: C:\Program Files\RockstarGames\San Andreas Hoop dat je er wat aan hebt Reageren
David22 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Mischien:Ga naar Tools > Settings Dan krijg je een venster met San Andreas Installation Location. Klik daar op het kleine mapje en zorg dat je daar je san andreas folder kiest. Bijv: C:\Program Files\RockstarGames\San Andreas Hoop dat je er wat aan hebt Dat kan het probleem niet zijn, want als hij gta_sa.exe niet kan vinden geeft hij daar een duidelijke melding van. (San Andreas Executable not found (pad). Please locate it now.) Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Misschien heeft het iets met dat RCON Password te maken misschien? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Misschien heeft het iets met dat RCON Password te maken misschien? BUMP Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Nope. RCON is alleen voor de eigenaar/admins van die server. Derhalve hoef je de RCON pass dus ook niet in te vullen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.