keessie Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) hallo mijn oude pc doet het sinds kort niet meer als ik hem aanzet komt hij tot de veilige modus menu als je dan iets wil kiezen loopt hij vast wat kan ik hieraan doen? grz p.s. weet niet of ik hem bij software of hardware had moeten zetten Bewerkt: 19 april 2009 door keessie Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 hij geeft geen error? pak ff de disc van je OS en gebruik de herstelfunctie, dit kan maarzo helpen Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 hij geeft geen error?pak ff de disc van je OS en gebruik de herstelfunctie, dit kan maarzo helpen En als dat niet werkt kan je ook nog proberen om heel Windows er opnieuw op te zetten. Reageren
keessie Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) ok ik heb nu windows XP opnieuw geinstalleerd en hij doet het weer alleen lukt het nog niet om geluid te krijgen hij moet de kaart eerst nog vinden hoe kan ik die kaart instaleren? grz Bewerkt: 19 april 2009 door keessie Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Zoek de hele naam van je geluidskaart op tik <naam geluidskaart> drivers in bij google, download de drivers, installeren, en dan zou je geluidskaart het weer moeten doen. Bewerkt: 19 april 2009 door KillerZero86 Reageren
keessie Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 ik heb een driver gedownload vervolgens ga ik naar apparaatbeheer en klik ik op stuursysteem bijwerken blader naar de driver maar hij vind geen betere driver... verder zie ik bij aparaatbeheer ook mij geluidskaart niet staan het gaat om de aureon 5.1 sky grz Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Hij staat er helemaal niet tussen? Ook niet bij onbekende apparaten? Download anders deze .exe file en probeer die eens.. Reageren
keessie Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 bedankt voor de hele snelle reacties het is nu gelukt ik moest de multi audio nogwat hebben. en nu doet hij het mijn pc is weer helemaal schoon en de oude nogmaals bedankt grz Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Vergeet trouwens niet om ook de drivers van je moederbord (chipset) en videokaart te installeren. Zat er trouwens geen CD van de merk van de PC bij met allerlei drivers. Ik weet dat o.a. Acer en HP alle drivers altijd me leveren met hun computers. Reageren
keessie Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) nee heb geen cd van mijn pc gevonden gewoon windows xp erin gedaan maar bij dxdiag staat mijn videokaart nog niet daar moet ik waarschijnlijk nog een driver voor downloaden grz Bewerkt: 19 april 2009 door keessie Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Weet je wel welke videokaart je hebt? Dan kun je ze zo van de site van nvidia of ATI plukken. Reageren
.Senne Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Of geen CD van je moederbord? Ik heb bij m'n moederbord zo'n cd gekregen met alle drivers op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.