Fiegel5 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Ik heb sinds gisteren een computer met Vista, ik installeerde meteen Firefox. Maar er staat ook IE op, het rare is dat als ik FF gebruik internet constant weg valt. En bij IE is dat niet, is er toevallig een download zodat je kan zorgen dat IE ook een spellingchecker heeft? Of is er een oplossing voor dat probleem ? Edit: Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat mn PC niet uitvalt als ik te lang afwezig ben? Bewerkt: 19 april 2009 door Fiegel5 Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik zou FF even opnieuw installeren als ik jouw was. En voor IE bestaat er zover ik weet geen spellingscontrole plugin. Dat je computer niet uit gaat als je weg bent kun je doen bij beeldscherm - schermbeveiliging - energie. Daar zal nu staan ingesteld dat je PC na een bepaalde tijd zichzelf uitschakelt. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik weet niet waar ik programma’s kan verwijderen enzo, ik ben totaal niet bekent met vista. En welke versie moet ik dan hebben van FF? Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ga naar het Configuratiescherm (staat standaard in de rechterkolom in het Startmenu) en kies aan de linkerkant voor Klassieke weergave. Ga naar het onderdeel Programma's en onderdelen, zoek daarin Mozilla Firefox op en verwijder deze. Download vervolgens hier de nieuwste Firefox, versie 3.0.8 op dit moment. Reageren
RoL0 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Ik heb sinds gisteren een computer met Vista, ik installeerde meteen Firefox. Maar er staat ook IE op, het rare is dat als ik FF gebruik internet constant weg valt. En bij IE is dat niet, is er toevallig een download zodat je kan zorgen dat IE ook een spellingchecker heeft? Of is er een oplossing voor dat probleem ?Edit: Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat mn PC niet uitvalt als ik te lang afwezig ben? Ja die is er, ik gebruik hem ook (naja, de uitbreiding, niet de spellling chequer zelf). http://www.ie7pro.com (nog nederlands ook!) Zitten ook reclame blockers, download beheer, verbeterde zoekmachine en andere rotzooi in, maar het vertraagt je internet niet. (vind ik dan) Wel ff bij voorkeuren kijken om hem in te schakelen (als je deze nog wil gebruiken dan hè, zijn ook genoeg mensen die 1000x liever FF hebben) Succes d'rmee RoL0 Bewerkt: 20 april 2009 door RoL0 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik gebruik nu toch weer FF, het werkt ook redelijk. Enkel zijn de laadtijden in FF 2 keer zo lang als in IE. Normaal staat het er binnen 3 seconden terwijl ik nu een dikke 10 seconden wacht. Het is wat langzamer als IE, is hier wat aan te doen? Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 FF hoort juist sneller te zijn dan IE. Maar je kunt ook die nieuwe Apple Safari proberen. Is de snelste browser op dit moment. Laad pagina's gemiddeld in 1 seconde, waar Google Chrome en FF en 3 seconden over doen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 De laatste update van Firefox (3.0.9) zorgde er bij sommige gebruikers voor dat Firefox langzamer liep en vaker crashte. Inmiddels is versie 3.0.10 uitgebracht, die dit probleem verhelpt. Volgens Mozilla loopt Firefox met die update weer sneller dan Internet Explorer 7. Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Dat het internet bij FF uitvalt is een van de bugs die FF heeft, ik kirjg het soms ook ineens, dan is ff een pagina laden met IE genoeg om FF weer te laten werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.