Galiorix Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Hmmm, ik zie op Azerty en Alternate geen 8500 staan? Waarom zou ik niet voor de 8400 of de andere 8400 gaan op Azerty? Maar 25 euro met HDMI/VGA/DVI. Die zijn praktisch hetzelfde maar dacht even dat het in de link om 8500 kaarten ging. Reageren
Casss Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) Gaat deze kaart GTASA op High runnen met AA en IV op Low? (Ik weet dat de CPU het niet aankan.) en is er een mogelijkheid dat de kaart niet past. (Behalve dat met PCI-E) En ik heb gezien dat die videokaart 3D ondersteund? :o Bewerkt: 29 juni 2010 door Casss Reageren
Hayte Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 SA verwacht ik wel, IV totaal niet. Overigens ondersteund die pas 3D als je de redelijk dure schermen en brilletjes hebt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 SA op high zal nog wel lukken, maar ik denk dat AA toch iets teveel van het goede is. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Ik heb de nVidia GeForce 8400 GS nog gehad, en daarmee kon ik inderdaad GTA: San Andreas op hoge resolutie, hoge kwaliteit en zonder/lage AA spelen. GTA IV kon ik maar net aan op de laagste resolutie, met een (redelijk) slechte framerate. Dit was wel in combinatie met een Quad Core. Reageren
Hayte Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Ik heb de nVidia GeForce 8400 GS nog gehad, en daarmee kon ik inderdaad GTA: San Andreas op hoge resolutie, hoge kwaliteit en zonder/lage AA spelen. GTA IV kon ik maar net aan op de laagste resolutie, met een (redelijk) slechte framerate. Dit was wel in combinatie met een Quad Core. Al stop je er een x6 in, de prestaties zullen er niet door verbeteren. Zelfs een C2D zou evenveel prestaties weten te persen uit die kaart dan jouw i7 (welke jij toen volgens mij had). Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Ik heb de nVidia GeForce 8400 GS nog gehad, en daarmee kon ik inderdaad GTA: San Andreas op hoge resolutie, hoge kwaliteit en zonder/lage AA spelen. GTA IV kon ik maar net aan op de laagste resolutie, met een (redelijk) slechte framerate. Dit was wel in combinatie met een Quad Core. Al stop je er een x6 in, de prestaties zullen er niet door verbeteren. Zelfs een C2D zou evenveel prestaties weten te persen uit die kaart dan jouw i7 (welke jij toen volgens mij had). Dat weet ik wel, maar Casss wilt deze kaart in combinatie met een Pentium D, en het kan zijn dat je het dan wel merkt, maar dat weet ik niet. Ik heb trouwens nooit een i7 gehad. Reageren
Hayte Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) Oh? Dan was het iemand anders die een i7 bij een 9*** kaart had gedaan... Edit; volgens mij was dat Galiorix Maar ik denk niet dat je veel verschil zal gaan merken tussen een C2Q en een PD in combinatie met deze grafische kaart. Bewerkt: 29 juni 2010 door Hayte Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Oh? Dan was het iemand anders die een i7 bij een 9*** kaart had gedaan... Edit; volgens mij was dat Galiorix Maar ik denk niet dat je veel verschil zal gaan merken tussen een C2Q en een PD in combinatie met deze grafische kaart. Ik had een i7 + 2x een 8800GT in SLI. In synthetische benchmarks werden de prestaties van die 2 kaarten overigens beter als ik de processor hoger klokte. En dat terwijl ze juist geen bottleneck vormde. Maarja, synthetische benchmarks werken vaak anders als games. Reageren
Casss Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Ik speelde met deze kaart in combinatie met een C2D gewoon low-med op hoge resolutie. SA op low zonder AA haalt toch wel +25 FPS? En als ik GTAIV draai met lage resolutie met deze kaart in combinatie met een PD 3.00Ghz, dan stamp ik er toch wel 10-13 FPS eruit? Reageren
Hayte Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Hoge resolutie is 1680*iets of hoger, en als jij dat serieus met een C2D en een budget kaart kan doen eet ik m'n schoen op. Overigens is 10-13 fps alles behalve speelbaar, het uiterste minimale is 25. Reageren
Casss Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Bij een resolutie van 1280x1024 dan? Al heb ik SA altijd gespeeld op lage resolutie en merkte en weinig van dat het er slecht uit zou moeten zien. Dus hoe speel ik op lage resolutie? Bewerkt: 30 juni 2010 door Casss Reageren
Hayte Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Ik heb nooit gezegd dat het een lage resolutie is, het is immers HD Ready. Maar het is totaal geen hoge resolutie, dat is dus voor mij (en meerdere mensen, denk ik) 1680 en hoger. En als je op de native resolutie van je scherm speelt (meestal de maximale haalbare resolutie), dan ziet het er altijd het beste uit op dat scherm. Gewoon omdat een hogere resolutie weinig nut zou hebben bij een kleiner scherm. Reageren
Casss Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) One last question. Hoe zit het met dat 'PCI-Express 2.0' of 'laag profiel'? Is er een mogelijkheid dat het niet gaat werken? En ik bedoelde met lage resolutie gewoon 800x600. Bewerkt: 30 juni 2010 door Casss Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Die kaart kan GTA IV niet soepel draaien. Zelfs niet op 460x360. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.