Jump to content

Het "ik zoek een nieuwe grafische kaart" topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb eigelijk besloten om die P4 pc weg te doe en iets veranderen aan mijn Pentium D 3 ghz pc van Dell mijn budget is max 120 en ik moet er nog 2 gb ram bij doen ik zat te denken aan een ATI radeon HD 4670 512 mb is dat een goeie kaart voor een Pentium D ow ja voor de zekerheid ik heb 305 watt en ja hij ondersteunt PCI-e

Bewerkt: door SanAndreasStories
  • 2 weken later...
  • Reacties 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

27

• Hayte

23

• Galiorix

22

• onbekendeIV

21

Geplaatst:

Ik heb even snel een vraag. Welke is beter: de ATI HD 5780 of de (verouderde) nVidia GeForce 9800 GT.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Nooit gehoord van een 5780? Maar logica verteld mij dat hij beter is dan de 5770, welke weer sneller is dan een 9800GT. Ik zou dus voor AMD gaan.

Geplaatst:

Verdomme.. Mijn oude 9800 GT was namelijk kapot en ik had de kans om een HD 5670 te krijgen in de plaats, maar m'n clan zei dat die kaart veel slechter was..

Geplaatst:

Nee joh, de 9800(en ook GTS250) zijn al stokoud, welke beiden gewoon rebranded 8800 kaarten zijn, welke 3-4 jaar oud is. De 5670 daarintegen is slechts een midrange kaartje, maar onderstuend wel DX11 en is ook een stukkie nieuwer. Ben er vrijwel van overtuigd dat de 5670 beter is.

mijn EAH5750 Formula speelt gta 4 op very high met 30fps jeej.

Terwijl iedereen hier zegt dat ik em op low kan spelen

HA-HA!!

of ging dit topic daar niet over? :puh:

ik zoek er trouwens wel een 2e bij (via ati crossfire)

maar nu zat ik ermee of je 2 dezelfden moet want ik was van plan om een goedkopere te nemen

(mij kaartje was nogal duur en heb niet echt geld ervoor :puh:)

Bewerkt: door proaz
Geplaatst:

Ik kan mij niet herinneren dat iemand ooit heeft gezegd dat je met een 5750 op Low kan spelen, ik denk dat Medium wat waarschijnlijker was geweest. Maar jij speelt dan op een redelijk lage resolutie zeker? (iets onder de 1280*1024 is voor deze tijden "laag")

Ik kan mij niet herinneren dat iemand ooit heeft gezegd dat je met een 5750 op Low kan spelen, ik denk dat Medium wat waarschijnlijker was geweest. Maar jij speelt dan op een redelijk lage resolutie zeker? (iets onder de 1280*1024 is voor deze tijden "laag")

nope hoogste wat ik kan aanklikke ff kijke,

1680x1050 pixels

lijkt mij hoog??

Bewerkt: door proaz
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Hey,

Ik heb een beetje (veel) lag met gta4 omdat ik nog met deze oude Nvidia GeForce 9500 GT (256 Mb).

dus ik zou graag een nieuwe video kaart willen kopen, maar ik weet niet zo goed welke..

dit is het aanbod van mijn lokale pc winkel: http://shop.smcit.be/index.asp?G=Grafische+kaarten

ik heb dit een paar maanden geleden al eens gevraagd maar nu is er meer en nieuwer aanbod...

alvast bedankt (;

Geplaatst:

ik zou daar helemaal niks halen, ze hebben er niks nieuws. Nieuwste AMD serie; HD6xxx, is er niet. Nieuwste nVidia serie; 5xx, is er ook niet, de voorloper hebben ze ook niet.

Voor een nieuwe grafische kaart hebben we meer info nodig over je pc, zou je die willen posten?

Geplaatst:

hm oke, waar zou ik dan wel kunne kopen in de regio van gent of wetteren?

ik zit nu met deze PC:

# AMD Phenom X4 9500 Quad-Core-processor

# 3072 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen

# 500 GB harde schijf

# NVIDIA® GEFORCE® 9500 GT met HDMI-aansluiting (256 MB DDR3, DirectX® 10 en HDCP-ondersteuning)

mvg

Geplaatst:

dat wel, maar ik zou helemaal niet weten hoe ik die grafische kaart in mijn pc moet plaatsen en hoe kan die betaling afgehandeld worden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...