Copp-Killer Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Hey Ik heb misshien een domme vraag maar. Kan iemand een map maken met alle politie bureaus erop??? Alvast bedankt
Sjorszzz Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Hey Ik heb misshien een domme vraag maar. Kan iemand een map maken met alle politie bureaus erop??? Alvast bedankt Staat dat niet op wikigta dan?
Svenie Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Nee, maar in feite zijn de kantoren gewoon op dezelfde plek gevestigd als in GTA IV. Daar hebben op WikiGTA wel een mapje van. Kijk hier maar eens.
Copp-Killer Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Nee, maar in feite zijn de kantoren gewoon op dezelfde plek gevestigd als in GTA IV. Daar hebben op WikiGTA wel een mapje van. Kijk hier maar eens. Bedankt maar is niet echt te vergelijken met de map op ChinaTown.
The Hulk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Nee, maar in feite zijn de kantoren gewoon op dezelfde plek gevestigd als in GTA IV. Daar hebben op WikiGTA wel een mapje van. Kijk hier maar eens. Bedankt maar is niet echt te vergelijken met de map op ChinaTown. Als je de legale versie van GTA CW heb gekocht kan je ze toch ook gewoon zien op de map die je met de game meekrijgt... En als ze daarop niet te vinden zijn kan je ze inderdaad nog altijd vinden op dezelfde plek in GTA IV.
Copp-Killer Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Nee, maar in feite zijn de kantoren gewoon op dezelfde plek gevestigd als in GTA IV. Daar hebben op WikiGTA wel een mapje van. Kijk hier maar eens. Bedankt maar is niet echt te vergelijken met de map op ChinaTown. Als je de legale versie van GTA CW heb gekocht kan je ze toch ook gewoon zien op de map die je met de game meekrijgt... En als ze daarop niet te vinden zijn kan je ze inderdaad nog altijd vinden op dezelfde plek in GTA IV. Dat ik misshien het probleem. Ik heb hem van internet. Dus ik heb die hele map niet
Sjorszzz Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Nee, maar in feite zijn de kantoren gewoon op dezelfde plek gevestigd als in GTA IV. Daar hebben op WikiGTA wel een mapje van. Kijk hier maar eens. Bedankt maar is niet echt te vergelijken met de map op ChinaTown. Als je de legale versie van GTA CW heb gekocht kan je ze toch ook gewoon zien op de map die je met de game meekrijgt... En als ze daarop niet te vinden zijn kan je ze inderdaad nog altijd vinden op dezelfde plek in GTA IV. Dat ik misshien het probleem. Ik heb hem van internet. Dus ik heb die hele map niet Heb je hem illegaal gedownload?
Copp-Killer Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Nee, maar in feite zijn de kantoren gewoon op dezelfde plek gevestigd als in GTA IV. Daar hebben op WikiGTA wel een mapje van. Kijk hier maar eens. Bedankt maar is niet echt te vergelijken met de map op ChinaTown. Als je de legale versie van GTA CW heb gekocht kan je ze toch ook gewoon zien op de map die je met de game meekrijgt... En als ze daarop niet te vinden zijn kan je ze inderdaad nog altijd vinden op dezelfde plek in GTA IV. Dat ik misshien het probleem. Ik heb hem van internet. Dus ik heb die hele map niet Heb je hem illegaal gedownload? Ja ik heb een R4 en daar speel ik op
Sjorszzz Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Heb je hem illegaal gedownload? Ja ik heb een R4 en daar speel ik op wat is een R4 Bewerkt: 19 april 2009 door Sjorszzz
IV trailer Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Heb je hem illegaal gedownload? Ja ik heb een R4 en daar speel ik op wat is een R4 Dit is een soort flashkaartje waarin je een micro SD kan doen. Dit word voornamelijk gebruikt voor het spelen van illigale games op de DS.
Jesperkaj Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Aangezien je hem hebt gedownload mogen we je hier niet mee helpen. Het staat ook in de regels: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)
jordir Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Aangezien je hem hebt gedownload mogen we je hier niet mee helpen. Het staat ook in de regels:Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) met die regel ben ik het eens
Svenie Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Zoals hierboven al vermeld, mensen die een game illegaal downloaden mogen we niet helpen, hoe graag we dat ook willen. Je zult moeten wachten tot WikiGTA een kaartje online zet, of misschien nog beter de legale versie van de game kopen.
Recommended Posts