Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb op deze site een cleo3 mod gedownd. ik heb cleo3 geïnstalleerd. ik heb ook, voor zover ik de readme snapte het geïnstalleerd. bij stap 3 liep ik al vast. :D maar ik wil vragen: kan iemand ff uitleggen hoe dat werkt; snap er niks van :puh:

bedankt

>>> Door Dutchy3010: Bijlage verwijderd, het is niet de bedoeling om mods van anderen te distribueren. <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Readme: (3a)

3.A.) Install Neon objects in gta3.img

-Replace following original object files with the object files 
of folder: 
NEONtogta3img

arrow.dff																																			  
tar_civ2.dff																	
tar_gun1.dff																	
tar_gun2.dff																	
twoplayer.dff

-Add following object files of folder: NEONtogta3img to gta3.img
tehneon.txd
tehneon.col

-copy the NeonA.cs of the folder NEONtogta3img into GTASA\CLEO - folder

Je moet:

arrow.dff

tar_civ2.dff

tar_gun1.dff

tar_gun2.dff

twoplayer.dff

vervangen voor de oude in de gta3.img.. Daarna moet je tehneon.txd en .col toevoegen aan de gta3.img. Kopieer NeonA.cs in de cleo map. Als je cleo geinstraleerd hebt. Heb je dat niet klik dan >HIER<

Groeten Timske. :cya:

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

Je hebt toch niet versie 2 van GTA San Andreas hè? Als dat wel zo is moet je eerst even deze patch downloaden en uitvoeren.

En hoe zet jij de .dff, .txd en .col bestanden in gta3.img als ik vragen mag? Toch wel gewoon met IMG Tool 2.0 hè? En daarbij zijn verder geen fouten opgetreden?

Geplaatst:
Je hebt toch niet versie 2 van GTA San Andreas hè? Als dat wel zo is moet je eerst even deze patch downloaden en uitvoeren.

En hoe zet jij de .dff, .txd en .col bestanden in gta3.img als ik vragen mag? Toch wel gewoon met IMG Tool 2.0 hè? En daarbij zijn verder geen fouten opgetreden?

nee heb 1.

waren geen fouten, met img 2.0. maar klopt het dat je gta3.img niet kan opslaan, maar wel dat je als je hem nog een keer opent ze er wel in staan.

Geplaatst:

nee heb 1.

waren geen fouten, met img 2.0. maar klopt het dat je gta3.img niet kan opslaan, maar wel dat je als je hem nog een keer opent ze er wel in staan.

Als je niet kan opslaan is het onmogelijk dat ze er later nog in staan.

Maar wat versta jij onder opslaan? Gewoon op kruisje klikken of rebuild je, je archive?

Ook kun je nog een andere tool gebruiken zoalsMultiIMG gebruiken.

Grtz RD :cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:

had pas al een bericht geplaatst dat sa het niet meer deed, maar kan hem niet vinden

nou,ja

het probleem: sa doet het niet meeer... :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...