arnoud242 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Hoi hoi, ik hoop dat er mensen hier een beetje bekend zijn met sony vegas 8 want ik heb een probleempje waar ik gewoon niet uit kom.. Als ik een filmpje aan het maken ben of w/e, en ik gooi er een effect op een een transaction, dan krijg je normaal een menutje waarin je de settings helemaal kan veranderen van dat effect en dus mooi kan editen etc.. maar nu krijg ik in sony vegas 8 een ander raar menuutje, voor zover ik dat zo kan noemen, met geen optie's mogelijk, wat ik eerst wel kon in sonyvegas 8.. Dit krijg ik te zien: Terwijl ik dit krijg te zien in sony vegas 7, zoals het hoort! hoe zou ik het nou weer normaal kunnen krijgen? Alvast bedankt! Arnoud Reageren
MrIndependent Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Hoi hoi,ik hoop dat er mensen hier een beetje bekend zijn met sony vegas 8 want ik heb een probleempje waar ik gewoon niet uit kom.. Als ik een filmpje aan het maken ben of w/e, en ik gooi er een effect op een een transaction, dan krijg je normaal een menutje waarin je de settings helemaal kan veranderen van dat effect en dus mooi kan editen etc.. maar nu krijg ik in sony vegas 8 een ander raar menuutje, voor zover ik dat zo kan noemen, met geen optie's mogelijk, wat ik eerst wel kon in sonyvegas 8.. Dit krijg ik te zien: Plaatje Terwijl ik dit krijg te zien in sony vegas 7, zoals het hoort! Plaatje hoe zou ik het nou weer normaal kunnen krijgen? Alvast bedankt! Arnoud Ja ik wel misschien een van je instellingen uit Zet je instellingen precies zoals mijne misschien werkt dat Plaatje Klik hier Sony Vegas Pro 8.0 instellingen Bewerkt: 20 april 2009 door hjerpseth Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Je moet die balk die boven in zit waar "Lens flare" voor staat naar beneden trekken Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.