Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:cya:

We zijn op school bezig om een jaarboek te maken waar we al ons werk van het afgelopen jaar in doen.

Nu ben ik dus bezig geweest en heb ik wat gemaakt maar het mist nog wat het is nog erg kaal en zaai, Maar ik vind wel dat dit er goed uit ziet en dat ik er mee verder moet gaan.

Hebben jullie tips en ideen voor mij hoe ik het verder kan invullen?

jaarboek2.jpg

EDIT

Even de afbeelding wat kleiner gemaakt.

EDIT

ik heb dus een nieuwe gemaakt

jaarboekcopy3.jpg

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Je zou de tekst nog wat beter op de gekleurde lijntjes aan kunnen laten sluiten. Ter illustratie: Maak 'Jaarboek' blauw, '08/09' roze (etc.) en zet elke tekst vervolgens (recht) bij het eindpunt van het betreffende lijntje, zodat er na de knik een tekst volgt in dezelfde kleur.

Geplaatst:

Probeer wat meer met de achtergrond te doen nu is het veel te leeg en simpel. Ook de letters zijn niet zo mooi en saai. Die saaie kleur bruin past totaal niet bij de achtergrondkleur. Probeer er dus wat meer van te maken. Ook de plaats van de letters is raar probeer die een beetje in het midden te doen waardoor het mooier en overzichtelijker word. 6.0/10

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb wat nieuws gemaakt en ben er wel zeer tevreden over.

Wat vinden jullie er van en vinden jullie dat ik er nog wat aan moet veranderen of moet toe voegen?

jaarboekcopy3.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

BUMP ^_^

Alsjeblieft ik wil hem graag verbeteren. Zeg gewoon alles wat er in je opkomt als je dit ziet :sst:

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Beter, veel beter dan je eerste ontwerp. Het oogt vrolijker, maar is in mijn ogen nog wat aan de saaie kant. Het straalt nog niet echt iets uit; het zijn nu (ruw gezegd) een paar cirkels met tekst erop. Aangezien de nadruk op strak ligt in je ontwerp (rond en langwerpig), raad ik je aan de boel wat op te fleuren met vector elementen. Geef daarnaast, ik noem maar wat, de cirkels een gradient om het toch iets extra’s te geven zonder dat het totaalplaatje veranderd. Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...