Jump to content

ja .. Portforwarding ?


gerwin1

Recommended Posts

eey heeft iemand voor mij een goede toturial van port forwarding voor gta IV op de xbox.

ik heb het zelf al geprobeerd via portforwarding.com alleen de goede game staat niet bij die router.

ik heb een Siemens SX552 alleen daar staat de game gta iv niet bij.

dus het wil mij nog niet echt luken.

iemand die me meer uitleg kan geven.

alvast bedankt.

PS. ik weet niet of ik het bericht goed geplaatst heb

Link to comment
Delen op andere websites

Deze ports moet je open zetten: UDP88 en UDP3074

Kijk ook >>HIER<< even.

op deze site heb ik al vaker gekeken maar et lukt me nog steeds nie :? .

bij het port forwarde moet ik dit allemaal invule,

Protocol, Public port, Local port, Local IP address, Comment.

en omdat ik hier niet zo heel veel verstand van heb wel een beetje maar niet zo heel veel weet ik niet wat comment is.

en moet ik local ip address het Ip adress van de xbox invule ?

Link to comment
Delen op andere websites

Protocol Public port Local port Local IP address Comment
UDP 88 88 192.168.2.xxx GTA IV Poort 1
UDP 3074 3074 192.168.2.xxx GTA IV Poort 2

Het laatste getal van het IP kan je te weten komen door Start => Uitvoeren => cmd => ipconfig.

Edit: Je speelt het op de XBox .. dan moet je op de een of andere manier het ip van je XBox te weten zien te komen. In het menu van je router zou je ergens een DHCP-Cliëntlijst moeten hebben, daar staan alle apparaten in die momenteel met het netwerk verbonden zijn.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Protocol Public port Local port Local IP address Comment
UDP 88 88 192.168.2.xxx GTA IV Poort 1
UDP 3074 3074 192.168.2.xxx GTA IV Poort 2

Het laatste getal van het IP kan je te weten komen door Start => Uitvoeren => cmd => ipconfig.

Edit: Je speelt het op de XBox .. dan moet je op de een of andere manier het ip van je XBox te weten zien te komen. In het menu van je router zou je ergens een DHCP-Cliëntlijst moeten hebben, daar staan alle apparaten in die momenteel met het netwerk verbonden zijn.

volgens mij is het gelukt :Y ik heb de porten geopend en toen kon ik weer in een deatmach komen.

alleen als ik me netwerk op de xbox dan geeft hij nog wel iets aan.

maja in iedergeval bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Protocol Public port Local port Local IP address Comment
UDP 88 88 192.168.2.xxx GTA IV Poort 1
UDP 3074 3074 192.168.2.xxx GTA IV Poort 2

Het laatste getal van het IP kan je te weten komen door Start => Uitvoeren => cmd => ipconfig.

Edit: Je speelt het op de XBox .. dan moet je op de een of andere manier het ip van je XBox te weten zien te komen. In het menu van je router zou je ergens een DHCP-Cliëntlijst moeten hebben, daar staan alle apparaten in die momenteel met het netwerk verbonden zijn.

ik heb een tijdje gespeel multiplayer dan. maar op een gegeven moment kwam er te staan :your nat is to strick:

wat betekend dat precies en hoe verhelp ik dat.

de poorten staan open?

ik heb ergens gelezen dat je dan bij network setings iets moest doen dat je het nat van strick af moes halen ofzo, maar hoe doe ik da ?

Link to comment
Delen op andere websites

Protocol Public port Local port Local IP address Comment
UDP 88 88 192.168.2.xxx GTA IV Poort 1
UDP 3074 3074 192.168.2.xxx GTA IV Poort 2

Het laatste getal van het IP kan je te weten komen door Start => Uitvoeren => cmd => ipconfig.

Edit: Je speelt het op de XBox .. dan moet je op de een of andere manier het ip van je XBox te weten zien te komen. In het menu van je router zou je ergens een DHCP-Cliëntlijst moeten hebben, daar staan alle apparaten in die momenteel met het netwerk verbonden zijn.

ik heb een tijdje gespeel multiplayer dan. maar op een gegeven moment kwam er te staan :your nat is to strick:

wat betekend dat precies en hoe verhelp ik dat.

de poorten staan open?

ik heb ergens gelezen dat je dan bij network setings iets moest doen dat je het nat van strick af moes halen ofzo, maar hoe doe ik da ?

weet iemand waar je dan moet zijn in de network settings om hem van strick af te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

ey ik heb nog steeds een probleempje me poorten staan allemaal open.

en strickt staat ook open maar nog geeft de Xbox een melding van disconected from game session.....

af en toe kan ik dan joinen in een server maar dan doet ie het ook nog niet helemaal zoals het hoort :?.

ik heb al gezocht op google en niks gevonde en ik heb alles all geprobeert maar niks helpt.

wie weet wat ik nog moet doen !

Link to comment
Delen op andere websites

''strick'' kun je helemaal niet open zetten, dus geen dingen verzinnen :) .

Ga naar je routerinstellingen en zet UPnP aan. Reset de Xbox, en als het goed is heb je geen problemen meer.

o srry ik had nie door dat ik strickt had neer gezet ik bedoel Nat dat die open stond

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
PS3 is makkelijkr , alles automatisch ,ff late zoeke , ON :)

Daar schieten we niet mee op hé. Als je meer posts wilt moeten die wel serieus zijn.

-----

Ik heb zelf ook enorme problemen gehad met mijn 360 en portforwarding... Ik ga weer even bedenken hoe het moest en dan post ik het.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 4 maanden later...

Even een vraagje, als je wilt portforwarden, moet je je "Local IP address" invoeren.

En die zou je dan krijgen dmv ipconfig in cmd.

Dat heb ik gedaan, maar mijn IPv4 Address is 192.168.2.3, en mijn Default Gateway is 192.168.2.1

Als je portforward met 192.168.2.3 doet, werkt het dan alleen voor mijn PC, en niet voor de andere PC's in mn huis ?

En als je 192.168.2.1 invult, werkt ie dan uberhaupt wel?

En ff ter informatie, ik probeer GTA 4 MP te spelen, maar ik krijg steeds een Unable to Connect foutmelding, ook zegt hij dat mijn NAT strict is, maar als ik mijn NAT openzet, kan ik ook niet meer op internet. Dus dacht ik: laat ik maar wat poorten openzetten met portforwarding.

Bvd, Jasper

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...