jordir Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 wil iemand even voor mij een pagina zoeken waar de besturing van dit spel op staat (ps3) want ik sommige dingen niet hoe maak je een schild met magier ? en hoe word je onzichtbaar met scout ? ik heb door dat dit een moeilijke vraag is. maar plzz blijf zoeken >>> Door Ikkes: Onzinnige dubbelpost samengevoegd. Het is niet de bedoeling om al na ongeveer een half uur een topic te bumpen voor aandacht!<<< Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Er is ook een demo van LOTR conwuest, met oa een tutorial, die kun je ook proberen. Maar ik zal eens even googlen. EDIT: kan niks vinden, probeer eens de tutorial van de demo die in de playstation store te vinden is. Daar wordt het precies uitgelegd, voor elke character. Bewerkt: 19 april 2009 door gta master 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.