Revolution-Designer Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Goedemiddag, Ik ben vanochtend bezig geweest met een nieuwe signature. Want ik was al een paar dagen ''handtekeningloos''. Zie hier Revolution: Ratings, tips, alles is welkom! Grtz RD Reageren
.NightFlower Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Allereerst het geeft een hele zomerse frisse uitstraling Ik zie dat het niet een hele moeilijke signature is geweest om te maken, of waar je veel werk aan hebt gehad. Maar simpel hoeft dan ook nog niet lelijk te zijn, integendeel ik vind het een prima signature met een goede uitstraling! Nice work Bewerkt: 19 april 2009 door .NightFlower Reageren
The Hulk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Het ziet er inderdaad lekker fris en zomers uit. Dat komt vooral door de felle en zonnige kleuren. De signature is wel simpel maar zo zie je simpel kan ook mooi zijn. Ook het lettertype ziet er goed uit alleen de kleur bevalt me niet zo. Ik vind dat dat paars er niet bij past dat had je beter rood of oranje kunnen doen. 7.5/10 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Opzich wel een mooie signature,tekst is mooi en is ook door de effecten goed passend bij je achtergrond. De achtergrond zag er niet zo makkelijk uit om iets passend op te maken. Rate:6.99/10 Corneria Bewerkt: 20 april 2009 door corneria Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Bedankt voor de reacties allemaal! Ik heb hier inderdaad niet veel werk aan gehad, ik ben gewoon een beetje creatief geweest denk ik. Grtz RD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.