Jesperkaj Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik denk dat deze één van mijn mooiste is. Een minpuntje, de tekst. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Hij is wel mooi. Achtergrond is goed, kan op zich wel wat donkerder. Dit kan te pas komen bij inblenden. Kleur gebruik is ook goed. Je gebruikt niet veel kleuren, en dat moet ook. Dit heb je goed gedaan. Jammer genoeg zijn de kleuren die je gebruikt bijna niet zichtbaar. Van mijn part had je wel wat textures mogen toevoegen om de signature nog beter te maken. Ik heb wel een texturepack hiervoor. Kan je wel om vragen op msn. Je tekst vind ik niet goed. Typ ten eerste de begin letters in hoofdletters. Doe in een signature NOOIT een outer of inner glow. Hierdoor maar je de tekst opvallender dan je render. Dan nog één ding: waar is de border? Voor de rest is het een goede sig: 7 Reageren
The Hulk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Hij ziet er inderdaad best wel goed uit. Alleen de achtergrond moet inderdaad wat donkerder en de render kan wel wat lichter. Je hebt gelijk de tekst is minder. Die is veel te simpel probeer wat meer met een leuk lettertype te doen en dezelfde kleuren als de render. 7.0/10 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Ik heb hem een klein beetje aangepast: Versie 2 Bewerkt: 19 april 2009 door Jesperkaj Reageren
michelIII Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Niet echt mooi de scanline's moet je echt niiet over je render heen laten gaan Tekst is lelijk Border moet wel wat dikker Bij deze size vind ik een dikke border wel mooi bijvoorbeeld 15 Px En er is geen lightsource je moet je render beter inblenden en je BG kan beter zoek daar wat tuts van Bewerkt: 23 april 2009 door michelIII Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.