MrSelected Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Hallo. :ph34r: Ik heb gezocht op gtagames.nl, op dit forum met de zoekmachine (1 minuut wachten is irritant.. :unsure: ) maar ik heb het niet kunnen vinden! Zou iemand mij de link geven naar de plattegrond met de multiplayerdingetjes. Bij voordaat dank, MrSelected B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Alsjeblieft. Rood= vrij rondlopen Wit= met 2 players mensen neerknallen. Oeps plaatje was te groot. Dus voor het kaartje zie hier Ps. Wat beter zoeken vervolgens. bron: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&hl=multiplayer Bewerkt: 15 mei 2005 door josie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Veel dank. Ik heb gezocht op multiplayer, maar hij vond niet wat ik zocht. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 jammer dat je niet met bijvoorbeeld sweet kan kiezen bij Multiplayer want dat zal gaaf zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 jammer dat je niet met bijvoorbeeld sweet kan kiezen bij Multiplayer want dat zal gaaf zijn. jah idd... of dat alle 2 de spelers zelf een mannetje mochten kiezen, of zelf samenstellen! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 jammer dat je niet met bijvoorbeeld sweet kan kiezen bij Multiplayer want dat zal gaaf zijn. jah idd... of dat alle 2 de spelers zelf een mannetje mochten kiezen, of zelf samenstellen! :rolleyes: dat mag ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Dat kan niet. Maar iig, vraag is beantwoord, dus laat het topic maar rusten .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.