Jump to content

Jesperkaj Vs. Visser23 Vs. Triads Vs. Silverbyte

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: t/m 500x150

Render: /

Animatie: Niet

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zsm

Opmerking: Veel succes.

Geplaatst:
Ik wil wel ;) Ik edit als ik klaar ben ;)

Ik wil ook wel als dat nog kan...

Ok, dat is goed. Ik lever hem ook zo snel mogelijk in. ;)

Geplaatst:
Ik wil wel ;) Ik edit als ik klaar ben ;)

Ik wil ook wel als dat nog kan...

Ok, dat is goed. Ik lever hem ook zo snel mogelijk in. ;)

Oke dus met zijn 3e een battle ik ga gelijk beginnen!

Geplaatst:

Als het nog mogelijk is en jullie ermee akkoord gaan, zou ik graag nog

mee willen doen aan deze battle. Ik heb al een tijdje geen signature meer gemaakt, dus

het wordt tijd dat ik weer eens aan de slag ga. :$

Geplaatst:
Als het nog mogelijk is en jullie ermee akkoord gaan, zou ik graag nog

mee willen doen aan deze battle. Ik heb al een tijdje geen signature meer gemaakt, dus

het wordt tijd dat ik weer eens aan de slag ga. :$

Oké, maar dan ben jij de laatste. ;)

Mijn inzending:

davidvilla11copy.jpg

Geplaatst:

Ik ben na mijn bericht meteen aan de slag gegaan voor het geval ik mee mocht doen, en daar is uiteindelijk

het volgende uit komen rollen:

29li5v6.jpg

Ik wil Jesperkaj, Triads en Visser23 heel veel succes wensen, dat de beste moge winnen! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Stemmen maar! (mag de titel worden veranderd?)

Jesperkaj

davidvilla11copy.jpg

Visser23

se4u9u.jpg

Triads

triadsnewversionkopie.jpg

Silverbyte

29li5v6.jpg

Veel succes. :tu:

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:

Moeilijk zeg, jullie hebben alle 4 hele mooie signatures gemaakt! Ik zal het rijtje afgaan beginnend bij Jesperkaj.

Jesperkaj

Ik vind dit toch wel één van je beste creatie's, zo vergeleken met wat ik in het fora Showroom van je gezien heb. De opbouw van de achtergrond heb je goed gemaakt. Maar ook de effecten achter de render sluiten er goed op aan. Zeker niet te min is je tekst, deze boekt vooruitgang. Het is niet top, maar ik vind dit al een stuk beter in vergelijking met je vorige ''voetbal sigs''. Maar dan struikel ik toch over je render, op zich niet slecht maar dat gezicht verpest het wel een beetje. Je hebt waarschijnlijk iets van die effecten over de render heen geplaatst, waardoor het gezicht nu een wit achtige kleur heeft. Als je dat weg had gelaten was het echt een hele gave signature!

Visser23

Erg mooi, de kleuren spreken mij aan niet te licht en niet te donker van contrast. Alhoewel de render misschien iets meer ingeblend kon worden. Leuke effecten gebruikt, ook je tekst is lekker duidelijk en het heeft diepte, dat bevalt mij wel :)

Triads

Ik heb nog niet zo vaak signature's van jou gezien. Het gaat al de goede richting op. Mooie render! :) Alleen is deze niet ingeblend dat vind ik toch wel jammer. Over je achtergrond, je hebt de kleuren van de render goed weten terug te brengen in de achtergrond. Alleen wat ik dan niet zo mooi vind is dat het wat pixel achtig overkomt en dus geen mooie structuur heeft. Over je naam heb ik dezelfde mening, het is te pixel achtig van structuur, ook had deze wel wat kleiner gemogen. Des al niet te min, ga zo door!

Silverbyte

Zeker geen slechte signature! Je hebt er genoeg tijd aan besteed, dat kan ik wel zien :) Ik vind de scanlines mooi geplaatst, niet zo dicht op elkaar maar wat ruimte er tussen dat staat wel. Ook het licht effect bij/achter de render is niet te fel, prima zo. Je tekst had van mij wel iets duidelijker gekund.

Na lang twijfelen tussen Visser23 en Silverbyte gaat mijn stem toch uit naar Visser23

Geplaatst:

Jesperkaj

Ik vind het een redelijke sig. De background ziet er goed uit, alleen zijn het een beetje rare kleuren bij deze render. Verder vind ik de het witte op zijn gezicht (een texture?) niet zo mooi en is de render niet ingeblend. Tekst is redelijk, kon beter. ;)

Visser23

Dit vind ik een erg mooie sig. De background is gewoon goed, met de juiste kleuren, ook de juiste textures gebruikt. De render is redelijk ingeblend, kon misschien wat beter. De tekst maakt het weer wat goed, want die is erg goed gelukt, vind ik. Deze sig vind ik erg mooi! :)

Triads

Ik vind het een goede signature. Background is, misschien iets te druk door de vele kleuren, maar voor de rest gewoon goed. De render lijkt wat uitgerekt en in niet ingebled, wat erg jammer is. De tekst vind ik helemaal niet geslaagd, dit is het minste uit de sig.

Silverbyte

Opnieuw een erg goede sig! Goede background, valt niet veel over te zeggen. De render is ook goed, ook al had hier de render wat beter kunnen ingeblend. De scanlines zijn iets té, het valt te veel op naar mijn zeggen. Tekst is redelijk, kon beter. ;)

Ik heb even getwijfeld, maar toch kies ik voor de sig van Visser23. Hij heeft de juiste kleuren gebruikt en heeft ook nog een zeer geslaagde tekst, een toppertje dus :)

Geplaatst:

JesperKaj: Je achtergrond is erg mooi, maar de render past er niet bij. Bovendien is die niet ingeblend. Tekst vind ik erg matig.

Visser23: Achtergrond ziet er leuk uit, tekst vind ik minder, het totaalplaatje mist wel wat, vind ik.

Triads: Achtergrond is wat rommelig en te felle kleuren, tekst is wel grappig, maar een beetje groot, niet echt subtiel.

Silverbyte: Beetje rommelig met al die licheffecten, tekst vind ik wel goed. Eigenlijk vind ik dit het mooiste totaalplaatje, verder ook niks op aan te merken.

Stem: Silverbyte

Geplaatst:

Visser23 kan zich na de overwinning op deze toch wel grote battle, een puntje rijker rekenen en krijgt er een punt bij. Silverbyte wordt na zijn verlies uit de ranking gehaald en voor Jesperkaj en Triads veranderd er niets. Deze waren namelijk beide nog niet opgenomen in de ranking.

Visser23: +1

Silverbyte: -1

Jesperkaj: -

Triads: -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...