FerryN Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Met superleuke, mooie, knappe, sexy, geile meisjes die relatiemateriaal waren: 3 personenMet leuke, geile meisjes: 14 personen Gezoend met leuke meisjes: 1339255x Gepijpt door meisjes: 46x Spelletjes met een deftige meneer (Jowx versieren): 2x Met een vadsig wijf waarvan ik achteraf dikke spijt had en het schaamrood op m'n wangen staat wanneer ik er weer aan denk: 1 persoon Met m'n hand: 99999999x Ik lach me kapot! En nee ik heb het nog nooit gedaan. Ik ben best wel een studie. Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Te druk met gamen. Dan ben je niet goed bezig als dat je reden is xD. Misschien heeft hij gewoon andere prioriteiten dan bijvoorbeeld jou, misschien speelt er wat anders, who knows. Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Dan ben je niet goed bezig als dat je reden is xD. Eh,, wtf man... Een spel als Resident Evil 5 is toch je nummer 1-prioriteit, je hebt echt geen leven als dat niet zo is kill. Alles moet ervoor wijken, wat denk je zelf. Druk jij je joysticks fzo niet plat met die spiermassa van je? Als ik mijn training over moet slaan voor Resident Evil 5, so be it. Je moet je prioriteiten kennen in het leven. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Als ik mijn training over moet slaan voor Resident Evil 5, so be it. Je moet je prioriteiten kennen in het leven. Hier kan ik me wel in vinden. heb ook vaak trainingen en dergelijke overgeslagen, omdat een spelletje even voorhang kreeg. En zelfs de sex al wel, maar ja een vriendin als nymfomane die tijd was dat ook snel vaker het geval Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Dat bedoelt Pietje sarcastisch, wel erg dat dat niet opvalt . Ah, als iemand zijn hele persoonlijke leven wil verneuken om te gamen is dat zijn zorg. Maar je kunt je beter bezig houden met een geliefde te zoeken. En plezier daarmee te maken, in plaats van virtueel mensen neerschieten en overal lax aan zijn. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Dat bedoelt Pietje sarcastisch, wel erg dat dat niet opvalt . Ah, als iemand zijn hele persoonlijke leven wil verneuken om te gamen is dat zijn zorg. Maar je kunt je beter bezig houden met een geliefde te zoeken. En plezier daarmee te maken, in plaats van virtueel mensen neerschieten en overal lax aan zijn. Bwaa... Soms is het wel is leuk om lui te zijn. Reageren
Sandra Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Bwaa...Soms is het wel is leuk om lui te zijn. Lui doen kan ook als je 50 jaar getrouwd bent... Reageren
moechy Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Bwaa...Soms is het wel is leuk om lui te zijn. Lui doen kan ook als je 50 jaar getrouwd bent... Tja ik denk dat dat het enige is dat je dan nog doet.. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Dat bedoelt Pietje sarcastisch, wel erg dat dat niet opvalt . Ah, als iemand zijn hele persoonlijke leven wil verneuken om te gamen is dat zijn zorg. Maar je kunt je beter bezig houden met een geliefde te zoeken. En plezier daarmee te maken, in plaats van virtueel mensen neerschieten en overal lax aan zijn. Ik denk dat je het verkeerd opvat. Mijn ex-vriendin was een nymfomane. Dat wil dus zeggen verslaafd aan seks. Als je een een keer wat anders wil doen dan seks hebben dan is dat niet zo raar lijkt mij. Je verneukt je leven niet door iets over te slaan en geen vriendin te hebben. Als je als vrijgezel door het leven gaat trek je het natuurlijk ook gewoon goed. Maar ik denk dat dat ieder voor zich is. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Maar je kunt je beter bezig houden met een geliefde te zoeken. En plezier daarmee te maken, in plaats van virtueel mensen neerschieten en overal lax aan zijn. Zoeken heeft geen zin!!! Verliefd worden gebeurt je... Dat kan je niet sturen en ernaar opzoek gaan helpt daarbij ook niet. Dus je kan beter gewoon gamen en er niet mee bezig zijn... Dan gebreurt het je vanzelf!!! Er was namelijk een paar blz terug een mooi gesprek over er aantoe zijn e.d. En Koeky is er dus duidelijk niet aan toe nog.... Heb daar dan respect voor. Ieder vult zijn leven anders in en hij heeft nog zeeen van tijd om aan de vrouw te geraken Reageren
Koeky7 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Maar je kunt je beter bezig houden met een geliefde te zoeken. En plezier daarmee te maken, in plaats van virtueel mensen neerschieten en overal lax aan zijn. Zoeken heeft geen zin!!! Verliefd worden gebeurt je... Dat kan je niet sturen en ernaar opzoek gaan helpt daarbij ook niet. Dus je kan beter gewoon gamen en er niet mee bezig zijn... Dan gebreurt het je vanzelf!!! Er was namelijk een paar blz terug een mooi gesprek over er aantoe zijn e.d. En Koeky is er dus duidelijk niet aan toe nog.... Heb daar dan respect voor. Ieder vult zijn leven anders in en hij heeft nog zeeen van tijd om aan de vrouw te geraken Zo is het. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Zoeken heeft geen zin!!! Verliefd worden gebeurt je... Dat kan je niet sturen en ernaar opzoek gaan helpt daarbij ook niet. Dus je kan beter gewoon gamen en er niet mee bezig zijn... Dan gebreurt het je vanzelf!!! Er was namelijk een paar blz terug een mooi gesprek over er aantoe zijn e.d. En Koeky is er dus duidelijk niet aan toe nog.... Heb daar dan respect voor. Ieder vult zijn leven anders in en hij heeft nog zeeen van tijd om aan de vrouw te geraken Er zit zeker een deel van waarheid in je post, maar wat ik er wel aan wil toevoegen. Is wat ik zelf heb ondervonden is dat als je stil zit en alleen maar zit te gamen dat je er niks mee opschiet. Als puber. Om maar even een voorbeeld te nemen. Willen veel jongens toch wel een relatie. Als je een keer een relatie hebt gehad voor laten we zeggen vier maand. Dan weet je hoe het is om een vriendin te hebben, hoe het voelt, en hoe het is om geliefd te zijn bij een meisje. Als je dan stopt met een relatie en je gaat alleen maar lopen gamen en gamen. Dan voel je je op een duur waardeloos en buitengesloten. Tenminste dat is wat ik heb ondervonden, maar dat is bij iedereen anders. Toch moet ik zeggen dat het ook rust gevent kan zijn. Als je gewoon even een paar maand lekker gaat gamen en tot rust komt. Maar blijven zitten en alleen maar gamen is geen optie. Als je iemand leert kennen via msn is het in het echte leven toch altijd anders. Je kan iemand wel goed kennen, maar dat wil niet gelijk zeggen dat het in het echte leven ook goed klikt. Hoe beter het klikt op msn hoe beter het is als dat ook zo is in het echte leven. En dan kan je verder kijken dan je neus lang is Reageren
Pietje II Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Dat bedoelt Pietje sarcastisch, wel erg dat dat niet opvalt . Ah, als iemand zijn hele persoonlijke leven wil verneuken om te gamen is dat zijn zorg. Maar je kunt je beter bezig houden met een geliefde te zoeken. En plezier daarmee te maken, in plaats van virtueel mensen neerschieten en overal lax aan zijn. Ik denk dat je het verkeerd opvat. Mijn ex-vriendin was een nymfomane. Dat wil dus zeggen verslaafd aan seks. Als je een een keer wat anders wil doen dan seks hebben dan is dat niet zo raar lijkt mij. Je verneukt je leven niet door iets over te slaan en geen vriendin te hebben. Als je als vrijgezel door het leven gaat trek je het natuurlijk ook gewoon goed. Maar ik denk dat dat ieder voor zich is. Zo heey, relaxt man. Zo'n meisje wil ik ook wel. Niet dat dat per se nodig is, want ik hoef maar een keer te knipogen en ik heb alweer beet. Maar iemand die voortdurend geil is, oh jee. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Dat bedoelt Pietje sarcastisch, wel erg dat dat niet opvalt . Ah, als iemand zijn hele persoonlijke leven wil verneuken om te gamen is dat zijn zorg. Maar je kunt je beter bezig houden met een geliefde te zoeken. En plezier daarmee te maken, in plaats van virtueel mensen neerschieten en overal lax aan zijn. Bwaa... Soms is het wel is leuk om lui te zijn. of je bent gewoon te onzeker om een vriendin te zoeken? natuurlijk is lui zijn wel leuk maar ik bedoel, komop zeg wees een beetje realistisch Maar je kunt je beter bezig houden met een geliefde te zoeken. En plezier daarmee te maken, in plaats van virtueel mensen neerschieten en overal lax aan zijn. Zoeken heeft geen zin!!! Verliefd worden gebeurt je... Dat kan je niet sturen en ernaar opzoek gaan helpt daarbij ook niet. Dus je kan beter gewoon gamen en er niet mee bezig zijn... Dan gebreurt het je vanzelf!!! Er was namelijk een paar blz terug een mooi gesprek over er aantoe zijn e.d. En Koeky is er dus duidelijk niet aan toe nog.... Heb daar dan respect voor. Ieder vult zijn leven anders in en hij heeft nog zeeen van tijd om aan de vrouw te geraken zwart is ook gewoon te lezen hoor.. Reageren
EXIT Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 ja, ik heb meerdere keren sex gehad. met verschillende meiden. en eigelijk viel het wel tegen. voor dat ik sex had. had ik er me meer bij voor gesteld door alle dingen dat er over geroepen werd. maar ja toen was het nog ''horen en geloven en mee praten''. van te voren had ik wel eens gehoord van mensen dat ze niets aan sex vonden. maar ik had nooit verwacht dat ik er deels bij zou horen. het is wel zo dat als ik een paar maanden geen sex heb gehad dat ik er wel naar verlang. maar dan wel met iemand waar ik van hou. en niet zomaar iemand. want de emotie en de passie die horen er wel bij om het goed te doen voelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.