Time-Bandit Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ja heb al een aantal keer sex gehad. Nu alleen 6 weken niet Omdat ik besneden ben mag ik ongeveer 6 weken geen ballet dansen Reageren
moechy Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Mja kdenk dattet binnen een tijdje er wel is van zal komen. Ben nu al 4maandjes samen met men zoetje dus dat komt wel goed (lees: klaar?). Reageren
Nissan Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Humor . Maf, maar het was er 2 weken terug bijna van gekomen denk ik. Lol, er ging een spook door mijn hoofd toen ik in die situatie zat :S. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Ja heb al een aantal keer sex gehad.Nu alleen 6 weken niet Omdat ik besneden ben mag ik ongeveer 6 weken geen ballet dansen Dan laat je je van achter nemen voor de afwisseling? Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Ja heb al een aantal keer sex gehad.Nu alleen 6 weken niet Omdat ik besneden ben mag ik ongeveer 6 weken geen ballet dansen Dan laat je je van achter nemen voor de afwisseling? Ja tuurlijk. Jij maakt er helemaal een feestje van Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 2 Dagen geleden eerste aanraking met seks gehad, we waren aan het douchen en belande in een soort van streelgebeuren. Verder zijn we niet gegaan, omdat we daar beide denk ik geen behoefte aan hadden. Zelf had ik het idee dat we nog steeds best wel jong waren... Moechy, doe wat je wil. Het is verder geheel jouw keuze, ben jij zover? Moet je dat doen, wij kunnen daar verder niks over zeggen.. Reageren
moechy Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 2 Dagen geleden eerste aanraking met seks gehad, we waren aan het douchen en belande in een soort van streelgebeuren. Verder zijn we niet gegaan, omdat we daar beide denk ik geen behoefte aan hadden. Zelf had ik het idee dat we nog steeds best wel jong waren...Moechy, doe wat je wil. Het is verder geheel jouw keuze, ben jij zover? Moet je dat doen, wij kunnen daar verder niks over zeggen.. Tuurlek doe ik wat ik wil xD. Heb er al ervaring mee zodus ik weet wel wanneer ik klaar ben etc.. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 2 Dagen geleden eerste aanraking met seks gehad, we waren aan het douchen en belande in een soort van streelgebeuren. Verder zijn we niet gegaan, omdat we daar beide denk ik geen behoefte aan hadden. Zelf had ik het idee dat we nog steeds best wel jong waren...Moechy, doe wat je wil. Het is verder geheel jouw keuze, ben jij zover? Moet je dat doen, wij kunnen daar verder niks over zeggen.. Was het een jongen of een meisje. Alst een meisje is, sinds wanneer kunnen die normaal samen doushen zonder uitgelachen te worden . Reageren
moechy Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 2 Dagen geleden eerste aanraking met seks gehad, we waren aan het douchen en belande in een soort van streelgebeuren. Verder zijn we niet gegaan, omdat we daar beide denk ik geen behoefte aan hadden. Zelf had ik het idee dat we nog steeds best wel jong waren...Moechy, doe wat je wil. Het is verder geheel jouw keuze, ben jij zover? Moet je dat doen, wij kunnen daar verder niks over zeggen.. Was het een jongen of een meisje. Alst een meisje is, sinds wanneer kunnen die normaal samen doushen zonder uitgelachen te worden . Lol. Op mijn leeftijd lacht niemand er nog mee hoor. Kdouch elke keer samen met aike als ze blijft slapen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Lol. Op mijn leeftijd lacht niemand er nog mee hoor. Kdouch elke keer samen met aike als ze blijft slapen. Dat is: 1: Intiem. 2: Goedkoop(2 mensen gewassen voor de prijs van 1). Herinnert me aan een artikel; ze raden seks in de douche aan...xD Reageren
Nissan Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 2 Dagen geleden eerste aanraking met seks gehad, we waren aan het douchen en belande in een soort van streelgebeuren. Verder zijn we niet gegaan, omdat we daar beide denk ik geen behoefte aan hadden. Zelf had ik het idee dat we nog steeds best wel jong waren...Moechy, doe wat je wil. Het is verder geheel jouw keuze, ben jij zover? Moet je dat doen, wij kunnen daar verder niks over zeggen.. Was het een jongen of een meisje. Alst een meisje is, sinds wanneer kunnen die normaal samen doushen zonder uitgelachen te worden . Lol. Op mijn leeftijd lacht niemand er nog mee hoor. Kdouch elke keer samen met aike als ze blijft slapen. Op jou leeftijd ja. Niet op de mijne xD. Reageren
moechy Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Lol. Op mijn leeftijd lacht niemand er nog mee hoor. Kdouch elke keer samen met aike als ze blijft slapen. Dat is: 1: Intiem. 2: Goedkoop(2 mensen gewassen voor de prijs van 1). Herinnert me aan een artikel; ze raden seks in de douche aan...xD Lol tis niet dattek er mee douche dat ik er seks mee heb in de douche hé .. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Lol. Op mijn leeftijd lacht niemand er nog mee hoor. Kdouch elke keer samen met aike als ze blijft slapen. Dat is: 1: Intiem. 2: Goedkoop(2 mensen gewassen voor de prijs van 1). Herinnert me aan een artikel; ze raden seks in de douche aan...xD Lol tis niet dattek er mee douche dat ik er seks mee heb in de douche hé .. je hoeft ook niet alles te verklappen Reageren
MrKooKie Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Seks is leeftijdsgebonden, zodra je ouder wordt begin je het beter te begrijpen, je moet er ook niet naar opzoek gaan je komt het vanzelf tegen ook al is het meestal een beetje onverwacht. Reageren
moechy Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Lol. Op mijn leeftijd lacht niemand er nog mee hoor. Kdouch elke keer samen met aike als ze blijft slapen. Dat is: 1: Intiem. 2: Goedkoop(2 mensen gewassen voor de prijs van 1). Herinnert me aan een artikel; ze raden seks in de douche aan...xD Lol tis niet dattek er mee douche dat ik er seks mee heb in de douche hé .. je hoeft ook niet alles te verklappen Ik verklap juist niks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.