gta_rulez Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Nee, nog nooit gehad. Komt vanzelf wel. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 En gadverdamme[/font] met je hand.Even ontopic ik heb het nog niet gedaan en denk er eigenlijk nog niet aan. Dat is te merken ja Reageren
Exoit Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Rukken is toch vrij normaal? Reageren
Sandra Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ja, heb al wel seks gehad. De eerste keer is al 6 jaar geleden (ik was 14 toen). Een beetje zelfde verhaal als Sa_bulldog. De eerste keer echt onwennig, maar later gaat het steeds makkelijker en begin je eraan te wennen. De eerste jaren had ik geen vaste relatie en toen, nu ik er aan terug denk, was het best wel erg, ging ik uit en ik zag wel bij wie en waar ik de nacht doorbracht. Maar toen ik 3 jaar geleden een relatie kreeg met mijn huidige vriend, hebben we bewust nog zo'n 3 maanden gewacht voordat we 'het' hadden gedaan. Ik vind het best erg dat de jeugd van tegenwoordig al op hun 11e of 12e er mee beginnen. Ik denk dat het gebrek aan seksuele voorlichting en het overschot aan seks op de televisie hier de oorzaak van is. Reageren
.Senne Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ja, heb al wel seks gehad. De eerste keer is al 6 jaar geleden (ik was 14 toen).Ik vind het best erg dat de jeugd van tegenwoordig al op hun 11e of 12e er mee beginnen. Kuch.. Persoonlijk vind ik 14 ook nog steeds jong hoor. op 16 jaar heb je al veel meer verantwoordelijkheidsgevoel en vrijheid, op 14 hoor je nog te ravotten met vrienden naar mijn idee. 15 gaat misschien nog net, maar 14 vind ik net te jong om seks te hebben. Reageren
Timske Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Rukken is toch vrij normaal? Mastruberen om het netjes te houden :jaja: Reageren
Jowx Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Mastruberen Masturberen om het netjes te houden :jaja: Schrijf het dan op zijn minst op de juiste manier.. Reageren
Sandra Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ja, heb al wel seks gehad. De eerste keer is al 6 jaar geleden (ik was 14 toen).Ik vind het best erg dat de jeugd van tegenwoordig al op hun 11e of 12e er mee beginnen. Kuch.. Persoonlijk vind ik 14 ook nog steeds jong hoor. op 16 jaar heb je al veel meer verantwoordelijkheidsgevoel en vrijheid, op 14 hoor je nog te ravotten met vrienden naar mijn idee. 15 gaat misschien nog net, maar 14 vind ik net te jong om seks te hebben. Ja, als ik de tijd terug kon draaien, had ik ook gewacht, maarja, de 1 wordt sneller volwassen dan de ander. Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Ik was ook 14 toen ik voor het eerst een meisje neukte, tja wat noem je te jong want zodra je er aan toe bent is het prima lijkt mij (zolang het maar wel veilig gedaan wordt natuurlijk). Seks is lekker, en ervaring maakt het steeds beter. Ik vind ook dat je als je jong bent er zoveel mogelijk van moet genieten, zodat je straks op je 40e in de midlife crisis niet het idee gaat krijgen dat je ''iets gemist'' hebt en het op dat moment weer ''in moet gaan halen''. Ow ja, wel verantwoord natuurlijk om effe politiek correct te blijven. @ Kaj-killer: haha, je bent 13 jaar, jij hebt zeker nog nooit meer met je wormvormig aanhangsel gedaan dan plassen? Bewerkt: 19 april 2009 door Pietje II Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ja, heb al wel seks gehad. De eerste keer is al 6 jaar geleden (ik was 14 toen).Ik vind het best erg dat de jeugd van tegenwoordig al op hun 11e of 12e er mee beginnen. Kuch.. Persoonlijk vind ik 14 ook nog steeds jong hoor. op 16 jaar heb je al veel meer verantwoordelijkheidsgevoel en vrijheid, op 14 hoor je nog te ravotten met vrienden naar mijn idee. 15 gaat misschien nog net, maar 14 vind ik net te jong om seks te hebben. Ja, als ik de tijd terug kon draaien, had ik ook gewacht, maarja, de 1 wordt sneller volwassen dan de ander. Ligt er natuurlijk ook aan of je er beide wel klaar voor bent. Ik denk dat als jongen zijnde dat je er sneller klaar voor bent dan een meisje. Waarom weet ik niet. Ik heb zelf met mijn vriendin een half jaar gewacht. Maar dat ligt natuurlijk aan ons. Vrienden van mij, hebben twee weken een vriendin en ze duiken het bed al in. Dat vindt ik zelf erg vlug. maargoed. Moeten ze zelf weten. Reageren
.Senne Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ja, heb al wel seks gehad. De eerste keer is al 6 jaar geleden (ik was 14 toen).Ik vind het best erg dat de jeugd van tegenwoordig al op hun 11e of 12e er mee beginnen. Kuch.. Persoonlijk vind ik 14 ook nog steeds jong hoor. op 16 jaar heb je al veel meer verantwoordelijkheidsgevoel en vrijheid, op 14 hoor je nog te ravotten met vrienden naar mijn idee. 15 gaat misschien nog net, maar 14 vind ik net te jong om seks te hebben. Ja, als ik de tijd terug kon draaien, had ik ook gewacht, maarja, de 1 wordt sneller volwassen dan de ander. Dat je seks wil en uiteindelijk ook hebt, betekent nog steeds niet dat je volwassen bent.. Zoals dat jochie van 11 (?) met dat meisje van 14 uit Engeland die een baby kregen. Ze vroegen hem hoe hij financiëel voor de baby ging zorgen en hij antwoordde: 'wat is financiëel?'.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik was ook 14 toen ik voor het eerst een meisje neukte, tja wat noem je te jong want zodra je er aan toe bent is het prima lijkt mij (zolang het maar wel veilig gedaan wordt natuurlijk). Seks is lekker, en ervaring maakt het steeds beter. Ik vind ook dat je als je jong bent er zoveel mogelijk van moet genieten, zodat je straks op je 40e in de midlife crisis niet het idee gaat krijgen dat je ''iets gemist'' hebt en het op dat moment weer ''in moet gaan halen''. Ow ja, wel verantwoord natuurlijk om effe politiek correct te blijven.@ Kaj-killer: haha, je bent 13 jaar, jij hebt zeker nog nooit meer met je wormvormig aanhangsel gedaan dan plassen? Moet dat nou weer zo grof? Ikzelf heb al 24252345x Gezoend, maar voor seks is het nog iets te vroeg . Maar als je het doet, doe het dan safe Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Je hebt van die jongens, die hebben elke week een ander aan hun balletje's kriebelen. Maar dat is niet waar dat leutertje voor is bedoeld, vind ik. Seks moet je pas hebben met je vriendin, als je elkaar kent, je er klaar voor bent, en als je echt van elkaar houd. Dat seks lekker is geloof ik best wel. Maar moet je daarom elke week met een ander naar bed. Met mensen, waarvan je niet weet hoe ze heten. Met mensen, die je niet of nauwelijks kent. Met mensen, waarvan je niet echt houd. Misschien ben ik de enige die er zo over denkt??? Bewerkt: 19 april 2009 door Sprunk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Je bent niet de enige die er zo over denkt, ik denk er zo ook over. Elke weer een ander is wel heel erg extreem. Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik was ook 14 toen ik voor het eerst een meisje neukte, tja wat noem je te jong want zodra je er aan toe bent is het prima lijkt mij (zolang het maar wel veilig gedaan wordt natuurlijk). Seks is lekker, en ervaring maakt het steeds beter. Ik vind ook dat je als je jong bent er zoveel mogelijk van moet genieten, zodat je straks op je 40e in de midlife crisis niet het idee gaat krijgen dat je ''iets gemist'' hebt en het op dat moment weer ''in moet gaan halen''. Ow ja, wel verantwoord natuurlijk om effe politiek correct te blijven.@ Kaj-killer: haha, je bent 13 jaar, jij hebt zeker nog nooit meer met je wormvormig aanhangsel gedaan dan plassen? Moet dat nou weer zo grof? Dat is toch gewoon een doodnormaal woord Ikzelf heb al 24252345x Gezoend, maar voor seks is het nog iets te vroeg . Maar als je het doet, doe het dan safe Haha lul niet jij hebt volgens mij nauwelijks 1x gezoend. De onzekerheid spat van je post af jongeman. Ik heb van Jowx geleerd dat internethelden echt dom zijn, dus ik attendeer je erop dat je moet oppassen dat je er zelf niet een wordt. Echt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.