Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Je bent niet de enige die er zo over denkt, ik denk er zo ook over. Elke weer een ander is wel heel erg extreem. Extreem of niet. Geloof me, deze mensen zijn er hoor. Misschien niet elke week, maar toch wel eens in de 2 weken doen ze "het" met een ander "chikkie". Reageren
Crusher!! Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) ik heb het al wel gedaan toen ik 13 was , maar toen was ik dronken verder weet ik dr bijna niks van. PS: ik vond het zelf ook wel wat vroegjes, maja als je dronken bent dan... aglaatma EDIT: voorlopig houw ik u'm in de broek! tot ene jaar of 16/17 Bewerkt: 19 april 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
wupie Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 ik heb het al wel gedaan toen ik 13 was , maar toen was ik dronkenverder weet ik dr bijna niks van. PS: ik vond het zelf ook wel wat vroegjes, maja als je dronken bent dan... aglaatma je was 13 en toe al dronken dat doe je lekker maar ik heb het nog nooit sex gehad met een meisje ik denk dat je allebei moet wachten totdat je er klaar voor ben ten je elkaar al goed kent. Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 ik heb het al wel gedaan toen ik 13 was , maar toen was ik dronkenverder weet ik dr bijna niks van. PS: ik vond het zelf ook wel wat vroegjes, maja als je dronken bent dan... aglaatma Op je 13e mag je nog helemaal niet drinken, dus je post bevat weer 100% leugens Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Zoals dat jochie van 11 (?) met dat meisje van 14 uit Engeland die een baby kregen. Ze vroegen hem hoe hij financiëel voor de baby ging zorgen en hij antwoordde: 'wat is financiëel?'.. Dat jongetje bleek uit dna test niet de echte vader te zijn ik heb het al wel gedaan toen ik 13 was , maar toen was ik dronkenverder weet ik dr bijna niks van. PS: ik vond het zelf ook wel wat vroegjes, maja als je dronken bent dan... aglaatma Op je 13e mag je nog helemaal niet drinken, dus je post bevat weer 100% leugens Op je 13de mag je wel drinken hoor, je mag niet alcohol zelf kopen.. Niet dat ik het verhaal van ''GTA_GAMER_JD'' nu wel geloof, misschien was het wel zen eerste natte droom ofzo? Bewerkt: 19 april 2009 door Gta-killer Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 ik heb het al wel gedaan toen ik 13 was , maar toen was ik dronkenverder weet ik dr bijna niks van. PS: ik vond het zelf ook wel wat vroegjes, maja als je dronken bent dan... aglaatma Op je 13e mag je nog helemaal niet drinken, dus je post bevat weer 100% leugens Je mag wel alcohol drinken op je 13e als je maar toestemming hebt van je ouders of voogd. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Net alsof het wat uitmaakt of je drinken mag op je 13de.. 98% van de jeugd drinkt (al is het maar een keer een slokje..) op zijn 13de.. Reageren
Froop Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Net alsof het wat uitmaakt of je drinken mag op je 13de.. 98% van de jeugd drinkt (al is het maar een keer een slokje..) op zijn 13de.. Kom eens met onderzoeksresultaten. Zo kan ik ook wel simpel dingen beweren. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Mensen. kijk gewoon eens voor de veranderingen naar wat mensen posten. En vraag dingen als je iets wilt weten, maar dat ongeloof van iedereen, daar heeft niemand wat aan. Neem het zoals het is. Als hij dronken is geweest op ze dertiende dan is dat zo. En als hij sex heeft gehad terwijl hij dronken was. Waarom zou dat niet kunnen? Waarom moet iedereen het altijd gelijk bewijzen? Ik vind het meer ranzig dat jullie willen dat hij het bewijst dan dat hij het vertelt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 nee,nog niet gedaan.maarja ik ben pas 12 he Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Net alsof het wat uitmaakt of je drinken mag op je 13de.. 98% van de jeugd drinkt (al is het maar een keer een slokje..) op zijn 13de.. Kom eens met onderzoeksresultaten. Zo kan ik ook wel simpel dingen beweren. Goed dan is het 90%.. Het gaat om het idee.. Reageren
The Hulk Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Je moet inderdaad pas seks hebben als jij en je partner er klaar voor zijn. Als je er over twijfelt moet je het nooit doen pas als je echt zeker van jezelf bent moet je eraan beginnen. Zelf heb ik al seks gehad. En het viel me op zich wel mee ik had veel meer moeite verwacht bij de 1e keer maar het ging lekker vlot. Ik ben over een maand 16 en sommige mensen vinden mijn leeftijd te vroeg voor seks maar volgens mijn eigen gevoel waren ik en mijn partner er klaar voor. Volgens mij is de gemiddelde leeftijd in Nederland van de mensen die seks hebben 17 en 2 maanden ik zit er dus best wel ruim onder. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) hoezo is mijn verhaal ongelofig? ik ken dr zoveel van mijn leeftijd die niet meer maagd zijn.. en iedereen die houd dat ook geheim voor volwassenen. verder sluit ik me helemaal aan op het verhaal van Sa_bulldog. Mensen. kijk gewoon eens voor de veranderingen naar wat mensen posten. En vraag dingen als je iets wilt weten, maar dat ongeloof van iedereen, daar heeft niemand wat aan. Neem het zoals het is. Als hij dronken is geweest op ze dertiende dan is dat zo. En als hij sex heeft gehad terwijl hij dronken was. Waarom zou dat niet kunnen? Waarom moet iedereen het altijd gelijk bewijzen? Ik vind het meer ranzig dat jullie willen dat hij het bewijst dan dat hij het vertelt. Bewerkt: 20 april 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Nou afgelopen week waren we in zo een hotel met onze klas. en iedereen had een aparte kamer. Het was niet geoorloofd om naar elkaars kamer te gaan lopen. Dus ik zat lekker tv te kijken in mijn hotelkamer. en dan word er opeens op de deur geklopt. Ik doe open en het is een meisje uit mijn klas. Ik laat haar naar binnen en ze gaat op mij bed zitten. en we praten een beetje. een kwartiertje later zegt ze van. Hee kom over een uurtje naar mijn kamer ik heb drank bij me. Ik zei toen van: Ja maar hoe moet ik weer terug gaan naar mijn kamer, De begeleiders gaan straks de gangen patrouilleren' Dus zei zegt van je mag wel bij mij slapen. Toen ging ze weg. Hoe ze de hele tijd naar me deed en me aankijk. verwachte ik al een beetje waar dat heen zou gaan. Maar met al die drank op ,weet je later misschien niet eens wat je geflikt hebt. Dus leek mij ook niet zo safe. Uiteindelijk toch maar niet gegaan. En kon ook niet want de begeleider bleef op de gang staan de hele nacht en werd bovendien afgewisseld. Dus tot zover mijn adventure. het meisje heeft de busreis terug haast niets meer gezegt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Nou afgelopen week waren we in zo een hotel met onze klas. en iedereen had een aparte kamer. Het was niet geoorloofd om naar elkaars kamer te gaan lopen. Dus ik zat lekker tv te kijken in mijn hotelkamer. en dan word er opeens op de deur geklopt. Ik doe open en het is een meisje uit mijn klas. Ik laat haar naar binnen en ze gaat op mij bed zitten. en we praten een beetje. een kwartiertje later zegt ze van. Hee kom over een uurtje naar mijn kamer ik heb drank bij me. Ik zei toen van: Ja maar hoe moet ik weer terug gaan naar mijn kamer, De begeleiders gaan straks de gangen patrouilleren' Dus zei zegt van je mag wel bij mij slapen. Toen ging ze weg.Hoe ze de hele tijd naar me deed en me aankijk. verwachte ik al een beetje waar dat heen zou gaan. Maar met al die drank op ,weet je later misschien niet eens wat je geflikt hebt. Dus leek mij ook niet zo safe. Uiteindelijk toch maar niet gegaan. En kon ook niet want de begeleider bleef op de gang staan de hele nacht en werd bovendien afgewisseld. Dus tot zover mijn adventure. het meisje heeft de busreis terug haast niets meer gezegt. Verstandig gehandeld. Anders zou je misschien wel 9 maanden later een leuk telefoontje van haar krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.