Jump to content

Seks

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja joh, als je 'het' doet, ben je altijd zwanger hoor! :bonk: Ooit gehoord van een condoom? Zo'n rubberen ding dat je tegen alles behoed. Al is het niet 100%, al zijn goed onderhouden condooms(dus niet in je portefeuille laten zitten) echt wel safe. Owja, ik ben nog maagd.

• Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

18

• Sandra

12

• De Stofzuiger

9

• Nissan

9

Geplaatst: (bewerkt)

Toch nog aardig wat mensen die al seks hebben gehad voor hun 15de jaar. Ach dat hoor je tegenwoordig ook steeds vaker, vraag me wel eens af waarom. Ik trek geen conclusies, maar de vraag speelt bij mij wel eens, doen mensen dat omdat het in is? Of stoer om snel met seksualiteit bezig te zijn? Is de puberteit grens steeds lager? Dat verschilt natuurlijk wel per persoon. Als jij op je 11de al in de puberteit zit, dan zal je op je 14de jaar al wat volwassener zijn in gedrag dan iemand die dan pas in de puberteit komt.

Kan me enigszins wel voorstellen dat als jou leefomgeving, klasgenoten, vrienden veelal vroeg seks hebben gehad en een beetje provoceren dat het bij jou zelf wel meer in je hoofd gaat spelen. Om dat dan ook maar eens mee te maken, wie weet alleen voor spanning. Ik zelf ben toch al weer 18 jaar maar nog nooit seks gehad, nou zal het ook wel een rol spelen dat ik pas in de puberteit kwam rond mijn 14-15de levensjaar (laatbloeier noemen ze dat), dus voor me 14de was ik nog totaal niet bezig met seksualiteit. Op me 16de kreeg ik een serieuze relatie, met die jongen heb ik er wel veel over gepraat, maar we waren er allebei nog niet aan toe. Vond het ook niet echt belangrijk. Zoals al eerder gezegd het komt waarneer je er allebei aan toe bent. Maar ik vind dat je er zeker geen max-minimale leeftijdsgrens aan moet koppelen, van ik wacht to me 16de en dan doe ik aan seks. Ik denk dat in de praktijk het maar net is hoe jou relatie loopt, wie die persoon is, het vertrouwen etc.

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:
Ja joh, als je 'het' doet, ben je altijd zwanger hoor! :bonk: Ooit gehoord van een condoom? Zo'n rubberen ding dat je tegen alles behoed. Al is het niet 100%, al zijn goed onderhouden condooms(dus niet in je portefeuille laten zitten) echt wel safe. Owja, ik ben nog maagd.

Je kan ook niet elke dag als je "het" doet zwanger worden das ook maar een aantal dagen dat je zwanger kan worden en doe je dan "het" en je hebt geen voorbehoedsmiddelen dan heb je prijs. :Y

Geplaatst:
Een condoom is echt niet 100% safe, als jullie dat dachten.

Belgen zijn niet dom hoor. :)

dan neemt het meisje de pil en dan is dat probleem ook weer opgelost.

Of je neemt het alletwee, dat noemen ze 'Double Dutch', de kans op zwangerschap is dan echt wel héél miniem.

Geplaatst:

Of je neemt het alletwee, dat noemen ze 'Double Dutch', de kans op zwangerschap is dan echt wel héél miniem.

Of je neemt alletwee de pil, gebruikt een condoom, een spiraaltje, een vrouwencondoom, en doet het terwijl de vrouw ongesteld is (:7) :tu:

Maar het probleem is dat je op zon onverwacht moment, waarin hij zat, normaal geen van alle middelen bij je hebt, en het dan toch maar doet soms..

Geplaatst:
Ik wil het even over seks hebben. Ja op de serieuze manier. Men vraag is aan jullie of jullie al seks gehad hebben. Hier kan je dit kwijt met eventuele positieve/negatieve dingen over je eerste keer of andere keren.

Dit is niet bedoeld als flauwe grappen topic.

Ik wil het hier gewoon even serieus over hebben. Aangezien er al genoeg Taboe is over dit onderwerp.

Dus ik zou zeggen: "geef je mening en kom er voor uit ! " :D.

Moechy, wel nieuwsgierig naar ervaringen van anderen, maar over die van jezelf niets prijsgeven? :N

Geplaatst:
Ik wil het even over seks hebben. Ja op de serieuze manier. Men vraag is aan jullie of jullie al seks gehad hebben. Hier kan je dit kwijt met eventuele positieve/negatieve dingen over je eerste keer of andere keren.

Dit is niet bedoeld als flauwe grappen topic.

Ik wil het hier gewoon even serieus over hebben. Aangezien er al genoeg Taboe is over dit onderwerp.

Dus ik zou zeggen: "geef je mening en kom er voor uit ! " :D.

Moechy, wel nieuwsgierig naar ervaringen van anderen, maar over die van jezelf niets prijsgeven? :N

Tja, ik heb dan ook nog geen seks gehad. Het zal er wel eens van komen maar ach. :7 Gewoon gezellig knuffelen enzo en beetje verder enzo. Mar aike wilt nog geen seks en ik respecteer die mening.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nog nooit verkering gehad of met iemand gezoend dus laat staan neuken. :7 Ik ben btw ook véééééls te lelijk om een meisje zo ver te krijgen. :Y

Bewerkt: door Flashingdemon666
Geplaatst:

Dan kan je nog wel een SOA krijgen maar das ook weer iets anders. :Y

Condoom is het meest safe. :Y

Geplaatst:

nog nooit seks gehad, en ben er ook nog niet aan toe... Wel al een vriendin gehad (2 maanden lang ofzo :D ) Wel een beetje ''gezellig'' hebben zeg maar, maar heus geen seks! Ik wacht wel tot het zover is :eten: en dan wel safe :tu:

Geplaatst:

Ik heb ook nog nooit seks gehad (is ook normaal op mijn leeftijd). Als het zover is dan is het gewoon zover.

Ik heb twee keer verkering gehad (1 keer gedumpt :D ).

en als ik de liefde ga bedrijfen wel safe natuurlijk. ^_^

Geplaatst:
Ik heb nog nooit verkering gehad of met iemand gezoend dus laat staan neuken. :7 Ik ben btw ook véééééls te lelijk om een meisje zo ver te krijgen. :Y

je moet je zelf niet zo klein neren.

iedereen is wel voor iemand bestemd.

de meesten hebben niet direct "de ware"

maar mischien jij wel, wie zegt ut

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...