Jump to content

Seks

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb nog nooit verkering gehad of met iemand gezoend dus laat staan neuken. :7 Ik ben btw ook véééééls te lelijk om een meisje zo ver te krijgen. :Y

Dat heeft er niet veel mee te maken, op deze leeftijd neig je dan wel snel te kijken naar uiterlijk. Maar echte liefde komt uit het hart. En dat stemt zich af op je innerlijk. Iedereen vind iemand, misschien op je 11de. Maar het kan ook pas op je 40ste zijn.. Geduld is een schone zaak, en benoem je zelf niet steeds lelijk dat is niet goed voor je zelfvertrouwen..

• Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

18

• Sandra

12

• De Stofzuiger

9

• Nissan

9

Geplaatst:
Op je 12de, mijn god.

Op die leeftijd hoor je daar nog niet eens aan te denken. :7

Volgens gaat vrijwel iedereen rond die tijd puberen, dus denken daaraan rond je 12de is niet zo heel gek, op een paar uitzonderingen na dan.

Geplaatst:
Op je 12de, mijn god.

Op die leeftijd hoor je daar nog niet eens aan te denken. :7

Tja het gebeurd als maar vaker. Als je het over seks had? :7

Geplaatst:
hoezo is mijn verhaal ongelofig?

ik ken dr zoveel van mijn leeftijd die niet meer maagd zijn..

en iedereen die houd dat ook geheim voor volwassenen.

verder sluit ik me helemaal aan op het verhaal van Sa_bulldog.

Mensen. kijk gewoon eens voor de veranderingen naar wat mensen posten. En vraag dingen als je iets wilt weten, maar dat ongeloof van iedereen, daar heeft niemand wat aan. Neem het zoals het is. Als hij dronken is geweest op ze dertiende dan is dat zo. En als hij sex heeft gehad terwijl hij dronken was. Waarom zou dat niet kunnen? Waarom moet iedereen het altijd gelijk bewijzen? Ik vind het meer ranzig dat jullie willen dat hij het bewijst dan dat hij het vertelt.

Dat was dan ook een grapje ''GTA_GAMER_JD''

Geplaatst:

Op de leeftijd van 12 tot 16 zijn het meestal de hormonen die je aanzetten tot dat soort dingen ^^.

Ikzelf heb nog nooit seks gehad, ik ben er dan ook niet echt zo mee bezig, ik ben niet lelijk maar voor de meeste mensen ben ik niet "cool" genoeg. maarja, ik weet wel beter.

Als je door de puberleeftijd bent dan zul je merken dat het opeens veel minder om het uiterlijk gaat, daarom heb ik er totaal geen haast mee.

Voor mij part word ik ontmaagd in mijn twintigjes, het maakt mij echt geen bal uit, het komt namelijk wel :)

Geplaatst:

het gaat hier wel rond van

11, 12 ,13, 14 enz maar ik vind niet dat er egt een leeftijd aan zit, je gaat het tog eigenlijk pas doen wanneer je er klaar voor bent?, dat heeft tog niks met je leeftijd te maken, of zie ik dat verkeerd

Geplaatst:
het gaat hier wel rond van 11, 12 ,13, 14 enz maar ik vind niet dat er egt een leeftijd aan zit, je gaat het tog eigenlijk pas doen wanneer je er klaar voor bent?, dat heeft tog niks met je leeftijd te maken, of zie ik dat verkeerd
Precies! Maar wanneer kun je er echt klaar voor zijn als je 11 bent, dat vind ik toch wel bijzonder. Maar goed, leeftijd zegt inderdaad niet alles, daar ben ik het volledig met je eens. Iemand van 16 kan meer volwassen zijn dan iemand van 20, maar als je naar het algemene totaalplaatje kijkt denk ik dat iemand van onder de 15 nog niet helemaal klaar is. Uitsluiten doe ik niet, maar het lijkt me sterk. Overigens is 'het doen' en er klaar voor zijn ook nog eens een verschil, niet iedereen doet het de eerste keer omdat hij/zij er klaar voor is..
Geplaatst:

Wat een lekkere reclame..

Ik citeer:

>>> Door Jowx: Verwijderd.. <<<

-------------------------------------------------------------------------------------

Verder ben ik ook hartstikke kut lelijk dus is er toch nooit iemand die mij leuk vind. Misschien dat ik wel nooit iemand krijg.

Geplaatst: (bewerkt)
Precies! Maar wanneer kun je er echt klaar voor zijn als je 11 bent, dat vind ik toch wel bijzonder. Maar goed, leeftijd zegt inderdaad niet alles, daar ben ik het volledig met je eens. Iemand van 16 kan meer volwassen zijn dan iemand van 20, maar als je naar het algemene totaalplaatje kijkt denk ik dat iemand van onder de 15 nog niet helemaal klaar is. Uitsluiten doe ik niet, maar het lijkt me sterk. Overigens is 'het doen' en er klaar voor zijn ook nog eens een verschil, niet iedereen doet het de eerste keer omdat hij/zij er klaar voor is..

Onzin,onder de 15 zijn er genoeg die er klaar voor zijn. Het grootste gedeelte waarschijnlijk niet,maar echt onwaarschijnlijk lijkt het me niet.

Bewerkt: door phantom
Geplaatst:
Onzin,onder de 15 zijn er genoeg die er klaar voor zijn. Het grootste gedeelte waarschijnlijk niet,maar echt onwaarschijnlijk lijkt het me niet.
Onzin? Je spreekt jezelf met je tweede zin nogal tegen. Nogmaals, ik sluit niet uit. Maar het lijkt me gewoon erg sterk dat tieners die jonger dan 15 jaar zijn al echt klaar zijn voor seks. Dat ze het doen wilt niet zeggen dat ze er klaar voor zijn. Dus in hoeverre is dat onzin, zeker gezien je jezelf tegen spreekt..
Geplaatst:

Je kunt beter een gemiddelde leeftijd nemen, dan echt zeggen van JA op die leeftijd gebeurt dit en dit, aangezien iedereen zich anders ontwikkelt kun je het dus niet echt zeggen, en ik denk ook dat het anders is in elk land en zelfs steden/dorpen omdat het toch weer een totaal andere omgeving kan zijn, zelf begon het pas door te dringen op me 12e ofzo, dan ga je nadenken wat het eigenlijk eens allemaal inhoudt, maar in die 5 jaar tijd ( ben nu 17 ) kan dit natuurlijk alweer veranderd zijn, ik kon zelf een paar mensen die al "ontmaagd" waren op hun 12e en had zelf zoiets van wtf? maargoed iedereen moet het zelf weten. En vergis je niet in het idee van klaar denken te zijn ipv het ook daadwerkelijk te zijn, meestal is de 1ste keer gewoon een soort van flop, ik denk ook dat je pas echt " klaar " bent nadat de eerste keer voorbij is.

Geplaatst:

Ik vraag me dan af hoe je tot dit soort handelen komt als je op de basisschool zit? Ik denk echt niet dat er een leeftijd aan zit hoor, maar op de basisschool hoor je nog met lego te spelen :N:clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...