Jump to content

Seks

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Onzin? Je spreekt jezelf met je tweede zin nogal tegen. Nogmaals, ik sluit niet uit. Maar het lijkt me gewoon erg sterk dat tieners die jonger dan 15 jaar zijn al echt klaar zijn voor seks. Dat ze het doen wilt niet zeggen dat ze er klaar voor zijn. Dus in hoeverre is dat onzin, zeker gezien je jezelf tegen spreekt..

Waar spreek ik mezelf dan tegen? Ik wou gewoon zeggen dat er vast wel mensen onder de 15 zijn die er aan toe zijn,maar het grootste gedeelte niet.

Bewerkt: door phantom
  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

18

• Sandra

12

• De Stofzuiger

9

• Nissan

9

Geplaatst:

Nopz, nog niet gedaan, ben bijna 12, dus.

Maar iemand uit m'n klas zei vandaag: "Ik ben ongesteld"?!, en ze is nog 12!

Geplaatst: (bewerkt)
Nopz, nog niet gedaan, ben bijna 12, dus.

Maar iemand uit m'n klas zei vandaag: "Ik ben ongesteld"?!, en ze is nog 12!

Ongesteld wilt niet zeggen dat je hebt gevreeën. :7

Tussen hun 10e en 16e worden meisjes voor het eerst ongesteld; ze gaan ‘menstrueren’. Vanaf dat moment komt er iedere maand een eitje vrij. Als dit onbevrucht blijft, dan komt het met een soort slijm en bloed van de baarmoederwand mee naar buiten via de vagina.

bron:Klik

Bewerkt: door Platypus
Geplaatst:
Dan kan je nog wel een SOA krijgen maar das ook weer iets anders. :Y

Condoom is het meest safe. :Y

Onzin, de condoom heeft nogal eens de neiging om te scheuren, daarom is condoom + pil gewoon fantastisch. Al kan je wel eens een keertje op de condoom alleen vertrouwen hoor. Owja, als je de kans wilt verkleinen dat een condoom scheurt, gebruik dan wat glijmiddel.

Geplaatst:
Ik vraag me dan af hoe je tot dit soort handelen komt als je op de basisschool zit? Ik denk echt niet dat er een leeftijd aan zit hoor, maar op de basisschool hoor je nog met lego te spelen :N:clown:

het ligt er deels ook aan hoever je lichaam ontwikkeld is op je ~12e, meestal is dat bij meisjes/vrouwen al een stuk verder dan bij jongens/mannen.

Geplaatst:
Dan kan je nog wel een SOA krijgen maar das ook weer iets anders. :Y

Condoom is het meest safe. :Y

Onzin, de condoom heeft nogal eens de neiging om te scheuren, daarom is condoom + pil gewoon fantastisch. Al kan je wel eens een keertje op de condoom alleen vertrouwen hoor. Owja, als je de kans wilt verkleinen dat een condoom scheurt, gebruik dan wat glijmiddel.

Ik zeg ook niet dat de condoom 100 % safe is.

Ik zeg alleen dat van alle voorbehoedsmiddelen condoom het meest safe is. :Y

Geplaatst:

Nee hoor :N, de pil is het meest safe. :)

De pil is in de praktijk gemiddeld 97% betrouwbaar en het condoom maar 85 tot 95%.

Geen enkel voorbehoedsmiddel geeft 100% bescherming.

Geplaatst:

Over middelen tegen zwangerschap valt te twisten, maar tegen geslachtsziekten kan je het beste een condoom gebruiken.

Geplaatst:

De pil is in de praktijk gemiddeld 97% betrouwbaar en het condoom maar 85 tot 95%.

Ik bedoel meer algemeen een pil beschermt niet tegen soa. :N

Geplaatst:

Daarom ben je ook vrij om meerdere voorbehoedsmiddelen te gebruiken.

Geplaatst:

Dat is waar. Je kan, mits je vaste (sex)partner hebt, beiden een soa-test laten doen. Als voor jullie beiden te test negatief uitvalt, dan hoefen jullie ook geen condoom te gebruiken en bang te zijn voor soa's.

Geplaatst:

Dat is waar. Je kan, mits je vaste (sex)partner hebt, beiden een soa-test laten doen. Als voor jullie beiden te test negatief uitvalt, dan hoefen jullie ook geen condoom te gebruiken en bang te zijn voor soa's.

Dus je doet voordat je seks hebt een test? En daaruit weet je of je soagevoellig bent, of een soa hebt? Of pas na de seks?

Geplaatst:

@Fiegel, nee, een soatest doe je als je al eens (of vaker) seks hebt gehad.

Het is om te kijken of je wel of geen soa hebt. Als jij en je partner allebei geen soa blijken te hebben, zou je seks kunnen hebben zonder condoom.

Geplaatst:
@Fiegel, nee, een soatest doe je als je al eens (of vaker) seks hebt gehad.

Het is om te kijken of je wel of geen soa hebt. Als jij en je partner allebei geen soa blijken te hebben, zou je seks kunnen hebben zonder condoom.

Als ik me goed herriner, heb jij dat ook met jou vriend gedaan. Had je ergens gepost dacht ik. Met mijn vriendin was dat niet nodig. We waren both virgo's =]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...