Jump to content

Seks

Recommended Posts

• Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

18

• Sandra

12

• De Stofzuiger

9

• Nissan

9

Geplaatst:
Als ik me goed herriner, heb jij dat ook met jou vriend gedaan. Had je ergens gepost dacht ik.

Klopt :Y

En wat was de reden tot deze daad? Gewoon om zeker te zijn dat je zonder condoom kon vrijen of toch nog iets anders?

Geplaatst:
Als ik me goed herriner, heb jij dat ook met jou vriend gedaan. Had je ergens gepost dacht ik.

En wat was de reden tot deze daad? Gewoon om zeker te zijn dat je zonder condoom kon vrijen of toch nog iets anders?

Ja inderdaad, om er zeker van te zijn. :)

Geplaatst:

Ja inderdaad, om er zeker van te zijn. :)

Ach zo. Test was negatief wat in dat geval positief is xD?

Geplaatst:

Serieus onderwerp, serieus antwoord.

De meeste onderschatten of overschatten seks, de een lacht er om, de ander kan wel huilen, veel mensen hebben nou eenmaal een ander mening en standpunt over Seks, de enige vraag die ik nog heb, Seks of Sex .. Daar kom ik nooit uit.

Alles begint bij het Puberen, en naarmate je een vriend/vriendin hebt komt het seks naarboven, ze zeggen altijd dat de eerste keer niet altijd leuk uit, maar dat hoeft absoluut niet.

Het is een grote ervaring die je opdoet, Zit je dan verder ergens mee, kan je altijd naar een van je beste vrienden of vriendinnen of je Pa of Ma.

Ja, ik heb ook al seks gehad en ik vind het totaal niet moeilijk om erover te praten, er zijn grenzen maar van ervaringen van mensen kunnen andere weer van leren.

Wat ik er van vind, Ja .. Moeilijke vraag maar een makkelijk en kort antwoord: Lekker.

Heb nu bijna een jaar een vriendin, gaan op vakantie deze zomer en alles loopt, toch moet je uitkijken met wie je het doet, zo word hier al gepraat over Soa's, heb vertrouwen in diegene en praat met elkaar erover.

Het is zelfs helemaal niet erg om na de Seks erover te praten, wieweet helpt dat voor de volgende keer.

Wees vooral niet bang, al ben je dat wel kan je dat gerust zeggen want je vriend(in) is er voor je en misschien is hij of zij ook wel bang.

Stel elkaar gerust erover en begin rustig.

Seks komt zo rond de pubertijd, alleen merk je al dat vele kinderen rond de 8 jaar al dingen schreeuwen die ik vroeger nog helemaal niks wist, dit zal vast de tijd zijn waarin we leven.

Al vraag je daarna wat dat betekend tegen ze, krijg je vele rara antwoorden .. Maar zoals verwacht nooit het goeie antwoord.

Seks is een moeilijk onderwerp voor sommige mensen, maar hoe meer je erover praat, hoe beter je je kan voelen.

Geplaatst:
haha, ik dank u xd !

Ik deed het graag xD. En nu back on topic Voor er hier weer eeen DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH fzo iets binnenstormt xD.

Naja bij mij is het alles op zen tijd.

Geplaatst:
Ik zeg alleen dat van alle voorbehoedsmiddelen condoom het meest safe is. :Y

Nee hoor :N, de pil is het meest safe. :)

De pil is in de praktijk gemiddeld 97% betrouwbaar en het condoom maar 85 tot 95%.

Geen enkel voorbehoedsmiddel geeft 100% bescherming.

En het spiraaltje dan?

Geplaatst:
Helaas is het niet 100% betrouwbaar. Van de 100 vrouwen die een jaar lang een spiraaltje gebruiken, wordt er waarschijnlijk 1 toch nog zwanger. Ter vergelijking: bij gebruik van het condoom zijn dat er 2 tot 12.

Bron

Dus niet helemaal nee, natuurlijk is het wel safe zoals je kan lezen op die pagina. Maar dus niet helemaal. Ik had er eigenlijk persoonlijk nooit van gehoord. Daarom heb ik het maar even van google geplukkert ^_^ .

Geplaatst:

Inderdaad! Net als een vriend(in) komt seks gewoon met zijn tijd wel een keer aandrijven. En als je jong bent dan ga daar nog helemaal niet zo over. Ik ben (pas) 14 en ben er dus ook nog niet echt serieus voor na aan het denken. Wel vind ik het interessant dat, als er wat grappigs te weten valt, het te weten. Gewoon om mee te nemen voor later ;) . Ik raad jullie aan hetzelfde te doen ;) .

Peace out :sigaar:

Cuban :puh:

Geplaatst:

Valt zelfbevrediging (masturberen dus) nou ook onder seks? Want dan heeft volgens mij iedereen in dit topic al seks gehad. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...