De Stofzuiger Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Valt zelfbevrediging (masturberen dus) nou ook onder seks? Want dan heeft volgens mij iedereen in dit topic al seks gehad. Met seks bedoelen ze volgens mij ''neuken''. Masturberen is meer een seksuele handeling. En anders had ik het inderdaad al ontelbaar keren gehad Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Nee nooit gehad en nog nooit gezoend of een verkering gehad. Het komt denk ik nog wel Bewerkt: 30 april 2009 door Motley.Crue Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Valt zelfbevrediging (masturberen dus) nou ook onder seks? Want dan heeft volgens mij iedereen in dit topic al seks gehad. Met seks bedoelen ze volgens mij ''neuken''. Masturberen is meer een seksuele handeling. En anders had ik het inderdaad al ontelbaar keren gehad volgens mij valt masturberen gewoon onder seks met jezelf. Reageren
Dieko Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Valt zelfbevrediging (masturberen dus) nou ook onder seks? Want dan heeft volgens mij iedereen in dit topic al seks gehad. Met seks bedoelen ze volgens mij ''neuken''. Masturberen is meer een seksuele handeling. En anders had ik het inderdaad al ontelbaar keren gehad Valt zelfbevrediging (masturberen dus) nou ook onder seks? Want dan heeft volgens mij iedereen in dit topic al seks gehad. Met seks bedoelen ze volgens mij ''neuken''. Masturberen is meer een seksuele handeling. En anders had ik het inderdaad al ontelbaar keren gehad volgens mij valt masturberen gewoon onder seks met jezelf. Als seks onder neuken valt en masturberen onder seks met jezelf.. dan kan je toch niet je zelf neuken? Masturberen valt niet onder seks met jezelf, denk ik. Reageren
Sentasi Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Valt zelfbevrediging (masturberen dus) nou ook onder seks? Want dan heeft volgens mij iedereen in dit topic al seks gehad. Met seks bedoelen ze volgens mij ''neuken''. Masturberen is meer een seksuele handeling. En anders had ik het inderdaad al ontelbaar keren gehad Valt zelfbevrediging (masturberen dus) nou ook onder seks? Want dan heeft volgens mij iedereen in dit topic al seks gehad. Met seks bedoelen ze volgens mij ''neuken''. Masturberen is meer een seksuele handeling. En anders had ik het inderdaad al ontelbaar keren gehad volgens mij valt masturberen gewoon onder seks met jezelf. Als seks onder neuken valt en masturberen onder seks met jezelf.. dan kan je toch niet je zelf neuken? Masturberen valt niet onder seks met jezelf, denk ik. Masturberen word wel degelijk gezien als seks met jezelf. Overigens, er zijn mensen die zichzelf letterlijk kunnen neuken, of het lekker en smakelijk is, is punt 2. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Masturberen word wel degelijk gezien als seks met jezelf.Overigens, er zijn mensen die zichzelf letterlijk kunnen neuken, of het lekker en smakelijk is, is punt 2. Hoe dat dan? Maar ik heb wel gehoord van jezelf pijpen ... Reageren
Gta Bram Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik ben 14, en ik ben er wel al aan toe. Maar nog geen seks gehad, tenzij een meisje vingeren [/font]onder seks valt... Reageren
moechy Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik ben 14, en ik ben er wel al aan toe. Maar nog geen seks gehad, tenzij een meisje vingeren [/font]onder seks valt... Zozo ze worden alsmaar jonger. 14 en dat wil al seks xD. Reageren
ArticLight Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik ben 14, en ik ben er wel al aan toe. Maar nog geen seks gehad, tenzij een meisje vingeren [/font]onder seks valt... Zozo ze worden alsmaar jonger. 14 en dat wil al seks xD. Alsof jij zoveel ouder bent? xD Reageren
moechy Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik ben 14, en ik ben er wel al aan toe. Maar nog geen seks gehad, tenzij een meisje vingeren [/font]onder seks valt... Zozo ze worden alsmaar jonger. 14 en dat wil al seks xD. Alsof jij zoveel ouder bent? xD kben 16 xD. Reageren
ArticLight Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik ben 14, en ik ben er wel al aan toe. Maar nog geen seks gehad, tenzij een meisje vingeren [/font]onder seks valt... Zozo ze worden alsmaar jonger. 14 en dat wil al seks xD. Alsof jij zoveel ouder bent? xD kben 16 xD. 2 jaar? Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 2 jaar is veel hoor, op die leeftijd. Iemand van 16 is echt veel verder ontwikkeld dan iemand van 14. Reageren
ArticLight Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 2 jaar is veel hoor, op die leeftijd. Iemand van 16 is echt veel verder ontwikkeld dan iemand van 14. Nou, dat moet ik nog zien. XD Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 2 jaar is veel hoor, op die leeftijd. Iemand van 16 is gemiddeld echt veel verder ontwikkeld dan iemand van 14. Zo klopt je post. Reageren
Wrieh Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik ben 14, en ik ben er wel al aan toe. Maar nog geen seks gehad, tenzij een meisje vingeren [/font]onder seks valt... Zozo ze worden alsmaar jonger. 14 en dat wil al seks xD. Alsof jij zoveel ouder bent? xD kben 16 xD. Tjongejonge en dan al zo ge EMOtineerd? Overigs hou ik mijn sexleven prive... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.