Jump to content

Seks

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
2 jaar is veel hoor, op die leeftijd. Iemand van 16 is gemiddeld echt veel verder ontwikkeld dan iemand van 14. :Y

Zo klopt je post.

Ga toch ergens anders van die kleine beestjes seksueel bevredigen. :bonk::puh:

Nee hoor, je hebt wel gelijk. Sommige van 16 gedragen zich alsof ze nog 11 zijn.

Bewerkt: door Sprunk
  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

18

• Sandra

12

• De Stofzuiger

9

• Nissan

9

Geplaatst:
2 jaar is veel hoor, op die leeftijd. Iemand van 16 is gemiddeld echt veel verder ontwikkeld dan iemand van 14. :Y

Zo klopt je post.

Ga toch ergens anders van die kleine beestjes seksueel bevredigen. :bonk::puh:

Nee hoor, je hebt wel gelijk. Sommige van 16 gedragen zich alsof ze nog 11 zijn.

Yup klopt. Heb er zo'n paar op men school rondlopen. Naja men vriendin heeft ook zo is van die buien dat ze echt kinderachtig doet en ze is dan jaar ouder als ik :puh:. Marja die buien heb ik ook xD.

Geplaatst:
Bij ons in de 4e kijken sommige nog naar die kinderprogamma's :clown: , echt kansloos :puh:

Soms is sponsbob echt leuk hoor, als ik me verveel zap ik ook eens naar Nickelodeon om even te kijken. Of zet ik de BZT show op :7 .

Ik denk niet dat je seks moet linken aan leeftijd, als jij op je 12e al klaar bent. Ga je gang, andere beginnen er pas op hun 20ste aan. Eigenlijk als het lichaam goed genoeg is om seks te hebben kan je het al doen..

Geplaatst:
Soms is sponsbob echt leuk hoor, als ik me verveel zap ik ook eens naar Nickelodeon om even te kijken. Of zet ik de BZT show op :7 .

Ik denk niet dat je seks moet linken aan leeftijd, als jij op je 12e al klaar bent. Ga je gang, andere beginnen er pas op hun 20ste aan. Eigenlijk als het lichaam goed genoeg is om seks te hebben kan je het al doen..

Bij ons kijkt iedereen als ze ziek zijn Dora :7

Maar als je lichaam er klaar voor is kan je het wel doen,maar heel veel zijn er dan geestelijk nog niet aan toe. Dan kan je er later problemen mee krijgen.

Geplaatst:

Bij ons op het scholengemeenschap meisje van 13 heeft een kind gekregen, en natuurlijk de vriend van 19 is hem gevlogen :bonk: . Het meisje heeft er spijt van dus zo zie je wat er allemaal mis kan gaan.

Geplaatst:

Ja nou. Ehm, mensen, jullie zeggen allemaal wel dat je het pas moet doen als je er klaar voor bent. Maar als je dat van jezelf vind, maar het toch na wild gaan, hoe doe je dat dan??? Das een grote vraag die al erg lang door mijn hoofd spookt :schater: .

Geplaatst:
Ja nou. Ehm, mensen, jullie zeggen allemaal wel dat je het pas moet doen als je er klaar voor bent. Maar als je dat van jezelf vind, maar het toch na wild gaan, hoe doe je dat dan??? Das een grote vraag die al erg lang door mijn hoofd spookt :schater: .

Wat na gaan? Of je er klaar voor bent? Dat merk je zelf denk ik wel,aangezien het zich allemaal in je eigen brein afspeelt. Of dacht je dat een ander dat voor je moest oordelen?

Geplaatst:

Niet, het is je gevoel. Als jou geliefde vraagt of jullie het willen gaan doen. Dan moet jij zelf beslissen, lukt het lichamelijk. Maar ook geestelijk, dat is het "Ben ik er klaar voor" gebeuren. Voel jij je bij diegene zo goed dat je met haar naar bed wilt? Dat is het..

Geplaatst:

En de gevaren moet je ook weten ^_^ , maar als je het veilig doet zijn die er (bijna) niet.

Geplaatst: (bewerkt)
Met superleuke, mooie, knappe, sexy, geile meisjes die relatiemateriaal waren: 3 personen

Met leuke, geile meisjes: 14 personen

Gezoend met leuke meisjes: 1339255x

Gepijpt door meisjes: 46x

Spelletjes met een deftige meneer (Jowx versieren): 2x

Met een vadsig wijf waarvan ik achteraf dikke spijt had en het schaamrood op m'n wangen staat wanneer ik er weer aan denk: 1 persoon

Met m'n hand: 99999999x

Ik lach me kapot!

En nee ik heb het nog nooit gedaan. Ik ben best wel een studie. Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Te druk met gamen. :puh:

Bewerkt: door Koeky7
Geplaatst:
Met superleuke, mooie, knappe, sexy, geile meisjes die relatiemateriaal waren: 3 personen

Met leuke, geile meisjes: 14 personen

Gezoend met leuke meisjes: 1339255x

Gepijpt door meisjes: 46x

Spelletjes met een deftige meneer (Jowx versieren): 2x

Met een vadsig wijf waarvan ik achteraf dikke spijt had en het schaamrood op m'n wangen staat wanneer ik er weer aan denk: 1 persoon

Met m'n hand: 99999999x

Ik lach me kapot!

En nee ik heb het nog nooit gedaan. Ik ben best wel een studie. Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Te druk met gamen. :puh:

Dan ben je niet goed bezig als dat je reden is xD.

Geplaatst:

Eh,, wtf man... Een spel als Resident Evil 5 is toch je nummer 1-prioriteit, je hebt echt geen leven als dat niet zo is kill. Alles moet ervoor wijken, wat denk je zelf.

Geplaatst:

Eh,, wtf man... Een spel als Resident Evil 5 is toch je nummer 1-prioriteit, je hebt echt geen leven als dat niet zo is kill. Alles moet ervoor wijken, wat denk je zelf.

Druk jij je joysticks fzo niet plat met die spiermassa van je?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...