Jump to content

Varrio Los Aztecas


Torritor

Recommended Posts

Beste GTAForum-leden,

Zoals de titel het al aangeeft, wil ik graag weten, of de Varrio Los Aztecas ook een eigen territorium in Los Santos (San Andreas) hebben. Op WikiGTA staat het er niet op. :N De 3 andere gangs van de stad, de Ballas, Grove Street Families en de Los Santos Vagos, hebben wel minstens een gebied in handen. Waarom heeft de Varrio Los Aztecas dat niet?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van m'n vraag.

Groeten Torritor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het terrein rond Unity station is van hun, maar dit staat niet op wikigta. Je ontdekt dit in de missie Los Desperados, waar je samen met Cesar Vialpando deze gebieden voor de Aztecas veroverd.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

De Varrio's hebben wel degelijk een territorium. Maar op de kaart zie je alleen je eigen territoria en degene die je kan overnemen. Er bestaat een alliantie tussen de Varrio Los Aztecas en Grove Street families. Het zou een beetje gek zijn als je het territorium van een bevriende gang zou kunnen overnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Om precies te zijn: het zijn vier territoria in El Corona en Little Mexico. Je kan ze alleen veroveren als ze in handen zijn van de Los Santos Vagos en dat kan alleen tussen de missies Home Coming en Los Desperados. Ook al zijn ze in jou bezit tussen deze missies in, als je Los Desperados start zullen ze weer van de Los Santos Vagos zijn en zal je de Varrio Los Aztecas helpen om hun gebieden terug te veroveren.

Als ze geen gebieden hadden had je ze ook niet tegen kunnen komen in het spel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oké! Hartelijk bedankt voor alle informatie! Maar ik heb wel een vraag: Waarom vallen de Varrio Los Aztecas mijn poppetje (CJ) aan, terwijl ze juist een alliantie vormen, met de GSF (Grove Street Families)?

Weten de Varrio Los Aztecas het niet, dat CJ 1 van de leiders is van de Grove Street Families, ofzo? :?:bonk:

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een alliantie, en Kendl is niet echt een lid van de Grove Street Families, i.i.g. geen actief lid. Ze is wel de zus van de twee belangrijkste leden van de GSF. Daarnaast is het alleen CJ (met een paar homies) die de VLA komt helpen en niet de complete gang. In principe zijn verschillende gangs geprogrammeerd om geen vriendjes te zijn van elkaar. Maar de VLA zijn niet zo aggressief als de Ballas en Vagos. Tot de missie Drive-By zullen de Ballas ook niet heel aggressief doen tegenover CJ, na deze missie worden het pas echte vijanden, Ballas zullen dan op CJ schieten als hij langsrijdt. De VLA kan je in principe gewoon passeren, maar ga geen gesprek met ze aan; als je te lang bij hun staat willen ze dat je oprot. Je zou kunnen zeggen dat ze een bepaalde tollerantie hebben ten op zichte van elkaar, maar dat je niet de grens moet opzoeken. Anders wordt het knokken. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, dat komt eerder omdat je ze waarschijnlijk zelf een keer hebt aangevallen. Dat is met de Triads ook zo, normaal doen ze niks tegen je, maar vermoord er eens twee of drie, en ze zullen vanaf dan voor altijd proberen jou te vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef hier eens een duidelijk bewijs van, want je hebt diverse GTA's waarin Triads voorkomen (vermoed GTA San Andreas, aangezien het topic hier ook staat). Alhoewel dat wat je nu beweert, mij nog nooit is opgevallen. Telkens als ik een groepje Triads neerschoot, kwamen er weliswaar een aantal Triads die een stukje verderop stonden aanrennen, maar nooit als ik een tijdje weg was. Als ik dan weer terugkwam, deden ze mij niets meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een alliantie, en Kendl is niet echt een lid van de Grove Street Families, i.i.g. geen actief lid. Ze is wel de zus van de twee belangrijkste leden van de GSF. Daarnaast is het alleen CJ (met een paar homies) die de VLA komt helpen en niet de complete gang. In principe zijn verschillende gangs geprogrammeerd om geen vriendjes te zijn van elkaar. Maar de VLA zijn niet zo aggressief als de Ballas en Vagos. Tot de missie Drive-By zullen de Ballas ook niet heel aggressief doen tegenover CJ, na deze missie worden het pas echte vijanden, Ballas zullen dan op CJ schieten als hij langsrijdt. De VLA kan je in principe gewoon passeren, maar ga geen gesprek met ze aan; als je te lang bij hun staat willen ze dat je oprot. Je zou kunnen zeggen dat ze een bepaalde tollerantie hebben ten op zichte van elkaar, maar dat je niet de grens moet opzoeken. Anders wordt het knokken. 8)
Oké, bedankt voor de informatie! :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...