Thundercover Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Je kan hier je site aan Google doorgeven. Maar als er door andere sites naar je forum wordt verwezen, wordt deze ook wel gevonden. Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Je kan hier je site aan Google doorgeven. Maar als er door andere sites naar je forum wordt verwezen, wordt deze ook wel gevonden. Ahh, okey. Bedankt Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik heb nu een leuke layout gemaakt in PS voor mijn site. Ik heb alles al gesliced e.d. Het punt is: Ik wil de site in het midden van de browser laten komen (dus net zoals dit forum, in het midden). Het grappige is dat: - Ik in Adobe Dreamweaver de pagina wel in het midden krijg, maar dan kan ik geen tekst eroverheen plakken. - Ik in MS Publisher wel tekst erop kan krijgen, alleen maakt Publusher zo'n rare code dat in het midden uitlijnen niet meer lukt/kan. Ik heb de <center> tag al geprobeerd en ook met <div> etc. Dus als iemand weet hoe ik in Dreamweaver ergens tekst op kan zetten (en tekstvak dus), zodat ik nog wat kan typen ook, mag je het mij graag uitleggen. Ik snap werkelijk geen hol van dat programma. De layout ziet er overigens zo uit. (geen reclame) Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Laat maar, als iemand het nog van plan was uit te leggen. Een vriend heeft me al geholpen en nu werkt hij helemaal Dank u! Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik denk dat ik een IPB 2.3 forum neem, en daar ook gelijk formatie op plant d.m.v. pinned topic's ofzo. Met een forum kun je sowieso meer dan alleen een site.Maar hoe werkt dat dan? Gewoon de IPB software uploaden op je host, en dan klaar? En wat als nou je host vol raakt? Dan kan men niet meer posten. Hoeveel dataverkeer heb je nodig voor een gemiddeld forum? Ik zie aanbiedingen met 5 en 10 GB etc. Maar voor hetzelfde geld gebruikt een forum wel 50GB aan dataverkeer. @djmaddox. Voegt me maar toe op MSN (zie profiel), dan mag je mij altijd helpen ermee. Ik heb namelijk TW nog nooit gespeeld. (Winnenkort wel ) je kan ook altijd nog phpbb 3.0 = gratis en werkt goed alleen staat dr reclame onderaan Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 IPB v1.3 Final is ook gratis, en is nog altijd 10x beter en overzichtelijker dan phpbb 3. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 (bewerkt) IPB v1.3 Final is ook gratis, en is nog altijd 10x beter en overzichtelijker dan phpbb 3. Je kan ook kijken hoe je forum gaat lopen, in het geval dat het wat wordt kun je altijd nog een forumsysteem kopen. PhpBB vind ik in ieder geval erg onoverzichtelijk, je moet namelijk heel veel zoeken en heel erg veel proberen voordat je het juiste hebt gevonden. Dus IPB 1.3 Final zal waarschijnlijk ook goed zijn. Is IPB 1.3 Final trouwens geheel veilig te gebruiken? Bewerkt: 7 mei 2009 door X-Qyeh Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Is IPB 1.3 Final trouwens geheel veilig te gebruiken? Met een beetje goede mods kom je een eind. Maar: als je geen leden hebt, kunnen ze ook niet hacken. Maar Google mag wel eens wat gaan doen daar. Ik heb mijn URL al lang aangegeven, en kan mijn eigen site nog steeds niet vinden. En ik heb ook met DW die metatags ervoor toegevoegd, zodat ze mij kunnen vinden. Deze dus: <meta name="Keywords" content="...," /> <meta name="Description" content="..." /> Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Ik heb opeens 2 super vage leden op mijn forum. De één komt uit Ukraine en de ander uit de UK. Ze hebben geen posts en hebben zich dus alleen geregistreerd. Ik denk haast dat het geen echte mensen zijn. Er staan ook links in de signatures naar vreemde site's, o.a. ies over tramadol pillen ofzo. Hoe kom ik van deze dingen af en hoe zorg ik dat er niet meer "virussen" komen? EDIT: ik ben ook via Google te vinden nu. Dus die vraag is al opgelost. Bewerkt: 13 mei 2009 door Sprunk Reageren
Think Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Bots die accounts aanmaken op fora om zo gratis reclame te maken. Er zullen heus wel codes bestaan om die bots tegen te houden. PS: HEt kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit... Bewerkt: 13 mei 2009 door Think Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) Het zullen wel bots zijn want nu beginnen ze ook te posten. Niks zinvols maar alleen maar reclame. Zoals: Hoe houd ik deze spambots tegen? op GTAforum komen ze ook niet. En ik kom ook wel eens op andere IPB 1.3 forums een daar hebben ze het ook niet. Wat moet ik doen? EDIT: Zou het misschien iets te maken hebben met de beveiligingscode die uit stond. Je weet wel, dat je een serie nummers moet overtypen. Bewerkt: 14 mei 2009 door Sprunk Reageren
.Senne Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Als ze op 't forum zitten, kan je ze dan niet gewoon bannen? En ja, die codes zijn om bots tegen te houden. Ik denk dus dat je deze gewoon beter aan laat staan. Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Als ze op 't forum zitten, kan je ze dan niet gewoon bannen? En ja, die codes zijn om bots tegen te houden. Ik denk dus dat je deze gewoon beter aan laat staan. Ja, maar ik ben niet van de Roteb. Maar ik ga kijken of het weg is met die code aan. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Je moet de (re)Captcha-functie inschakelen, dat staat volgens mij wel ergens in het ACP. Daarnaast is het handig om nieuwe accounts altijd een e-mailbevestiging te sturen voordat ze echt kunnen posten. Helaas zal het nooit alles tegen houden, elk forum heeft wel last van zulke bots. Houd er wel rekening mee dat je nog altijd IPB 1.3 gebruikt, wat hopeloos verouderd is. Ik betwijfel eerlijk gezegd of er vandaag de dag nog een actieve community voor deze versie bestaat. Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) reCAPTCHA kan ik nergens vinden. Ik heb enkel deze plaatjes waarbij je de cijfers moet overtypen: En ik heb nu ook de e-mail activatie aan gezet. Ik hoop dat het nu over is. Maar bot's zullen denk ik ook wel een e-mail kunnen lezen. En door die code breken ze wel heel makkelijk heen want die staat al aan sinds vanmiddag en ik heb er al weer 2 moeten verwijderen. EDIT: Ik heb nu dat "overtypen" aangezet, het e-mail bevestiging mailtje en ze komen er gewoon doorheen. Het maakt niet uit hoe of wat, ze breken gewoon door alles heen. Ik weet echt niet meer wat ik er nog aan kan doen hoor. Beter dan dit kun je het niet beveiligen. Bewerkt: 15 mei 2009 door Sprunk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.