Jump to content

Ik wil een site maken.


Sprunk

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    20

  • Thundercover

    6

  • Think

    2

  • NickyHendriks

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

reCAPTCHA kan ik nergens vinden. Ik heb enkel deze plaatjes waarbij je de cijfers moet overtypen:

Uhum, dat is een CAPTCHA..

Oh. Ik dacht dat dit werd bedoelt:

recaptcha.jpg

Maargoed. Ik heb geen bots meer gezien de laatste 2 dagen, dus het werkt waarschijnlijk heel goed. Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is hetzelfde. reCaptcha is enkel een nieuwe versie van Captcha, maar IPB 1.3 ondersteunt de nieuwe versie denk ik niet. Het gaat om het idee dat je cijfers en/of letters uit een gegenereerde afbeelding moet overtypen om te bewijzen dat je een mens bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is hetzelfde. reCaptcha is enkel een nieuwe versie van Captcha, maar IPB 1.3 ondersteunt de nieuwe versie denk ik niet. Het gaat om het idee dat je cijfers en/of letters uit een gegenereerde afbeelding moet overtypen om te bewijzen dat je een mens bent.

Ohh OK. Bedankt voor de info! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit een beetje op internet te surfen, en ik zie dat sommige zeggen dat IPB 2.0 en 2.1 ook al gratis zijn. Is het echt waar dat IPB 2.0 gratis is? Volgens mij is die wel beter dan IPB 1.3.

En als die niet gratis is, waar kan ik hem dan kopen. Op de site van IPB staat alléén maar over IPB 2.3 en 3.0. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

IPB 2.x en 3.x zijn niet gratis, ondanks dat sites je anders doen geloven. Versies lager dan 2.3 zijn niet meer legaal te downloaden, omdat 2.3 veiliger is dan de oudere versies en IPS de eerdere versies dus niet meer ondersteunt. Je kan op dit moment enkel 2.3 kopen, waarmee je tegelijkertijd toegang krijgt tot de ontwikkelversies van 3.0.

Link to comment
Delen op andere websites

IPBFree 2 is gewoon IPB1.3 met (eigen) modificaties, dus dat kunnen ze dan ook gratis uitbrengen.

Ik zou er trouwens niet te veel op rekenen dat IPB 2.x nu gratis wordt.

Iig wel goedkoper neem ik aan. Want nu kost een standaart licentie nog 149 dollar, en dat is een tikkeltje overdreven voor een beginnend forum. De betaalde versie is pas interessant bij 50 bezoekers per dag ofzo, maar nu nog niet.

Maar ik vervacht wel dat als IPB 3 uitkomt, IPB 2.3 in prijs gaat dalen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...