Jump to content

Nieuwe Signature gemaakt

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind at hij er goed uitziet, vooral de tekst.

De achtergrond vind ik wel een beetje wazig maar de kleuren passen goed bij elkaar.

De render vind ik wel wat minder want het lijkt net alsof hij naar beneden is ''gestampt''.

De tekst vind ik wel mooi en is niet al te opvallend.

Al bij al een redelijke siganture, 7/10\

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
Ik vind at hij er goed uitziet, vooral de tekst.

De achtergrond vind ik wel een beetje wazig maar de kleuren passen goed bij elkaar.

De render vind ik wel wat minder want het lijkt net alsof hij naar beneden is ''gestampt''.

De tekst vind ik wel mooi en is niet al te opvallend.

Al bij al een redelijke siganture, 7/10\

Grtz RD :cya:

Bedankt! :tu:

Geplaatst:

Ik kan hier niet veel over zeggen behalve dat ik je kleur gebruikt erg mooi vind de tekst die je erin heb gezet in ongeveer dezelfde stijl valt toch goed op en dat maakt je siganture mooi. Je hebt een mooie render gebruikt die er ook goed in past. Erg mooi gedaan kan niet anders zeggen. 8,5/10

Geplaatst:

Ik heb al een reactie in het battle topic gegeven waar jij met deze signature ook aan mee doet. Maar ik zal nog even apart op jou signature reageren :)

Wat mij meteen al meteen op viel, is de pixel-achtige structuur van je signature, daar mee bedoel ik dan de achtergrond en de tekst. De kleuren zijn prima gedaan, het rood, wit en gelige komen goed terug in de achtergrond. Dus dat is zeker een plus punt. Je naam is naar mijn idee wat aan de grote kant, het had wel wat kleiner gekund naar mijn idee. Je hebt een hele mooie render uit gekozen, maar zoals Revolution-Designer al zei hij is wat naar beneden verkleint, ook heb ik het idee dat hij wat uitgedijd is van zijn oorspronkelijke formaat. Waarschijnlijk was de oorspronkelijke grote nogal aan de grote kant, waardoor jij hem hebt verkleint, maar om de verhoudingen mooi te houden (zonder dat je signature uitgedijd wordt) moet je bij het verkleinen met Ctrl + T en dan de Shift toets ingedrukt houden zodra je gaat verkleinen. Heb je voor de achtergrond trouwens een bepaalde brush gebruikt? Het lijkt erop dat je een bepaalde brush heel groot in formaat gebruikt hebt, waardoor je die pixels ziet. Dit staat niet zo heel mooi.

Ik geef je een voldoende 6.

Geplaatst:

Vind hem niet echt mooi

de tekst vooral die is niet om aan te zien

Bg is een beetje LQ en blurry

render iets te groot en niet goed ingeblend

blijf tuts volgen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...