Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij ziet er mooi uit! Goed dat je heel je signature hebt benut. Alleen ik vind de letters een beetje te simpel en te onduidelijk. Ook de letters bevatten te weinig effecten. Ook jammer dat het gezicht van David Villa verkleurd is het bevat namelijk niet meer echt de huidskleur. 7.3/10

Geplaatst:
Hij ziet er mooi uit! Goed dat je heel je signature hebt benut. Alleen ik vind de letters een beetje te simpel en te onduidelijk. Ook de letters bevatten te weinig effecten.

Ik denk gewoon dat de tekst gewoon simpel moet blijven. Geen effecten, zoals de Outer Shadow. De tekst moet niet het opvallendste zijn in een signature. Het moet ook niet te groot zijn naar mijn mening.

Ook jammer dat het gezicht van David Villa verkleurd is het bevat namelijk niet meer echt de huidskleur.

Als ik naar het PSD. bestandje kijk zie ik geen textures op de layer van de render staan. Erg vreemd hoe dat is gekomen, maar ik vind het er wel erg mooi uitzien.

7.3/10

:tu:

Geplaatst:

Oeeeiiiii

Wat is er met zijn hoofd gebeurt!! die kleur!!!

dat is echt lelijk sorry hoor

tekst is niet goed en er mist een lightsource

geen goede depth en niet erg goed ingeblend

vind alle kleuren van de sig trouwens niet geweldig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...