iLoveGta Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) hey, kan je in gta san andreas bellen,en zoja hoe neem je je telefoon dan vast en hoe bel je dan zou wel superrrrrrr zijn gtrzzzzzzzzzz :ph34r: Bewerkt: 14 mei 2005 door iLoveGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Nope, helaas fout antwoord het kan niet, je kan alleen gebeld worden en dan opnemen met L1 Dus zelf bellen gaat niet! Bewerkt: 14 mei 2005 door The Outlaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) ne je kan niety bellen je kan alleen gebelt worden door een opdrachtegever (hoo de autlow was me voor) Bewerkt: 14 mei 2005 door gtadude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) ow das raar ik dacht dat het wel kon want ik heb het hier gelezen : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&hl=bellen&st=0 Bewerkt: 14 mei 2005 door iLoveGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 en oja bijna vergete hier heb ik een link : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=2298&hl=bellen daar staat het ook van die mobielle telefoon en ook nog andere wijze dingen maar kan dat wel echt allemaal zo ucoowl zijn amai gtrzzzzzzzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Punt 1: Edit je bericht of lees de forum regels Punt 2: Al naar de Datum gekeken, dat was wat er te verwachten aanmelijk viel, dus niet wat er uiteindelijk in zit dit was nog voordat de game uitkwam, Lezen Punt 3: HIer kan wel een Gtagames mannetje komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 ow srr maar ik was gehaast hoor oke thx zal ik maar zegge zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.