NFSGTA Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Wie weet er een werkende trainer voor GTA IV met pach V3? Ik kan er geeneen vinden, en dat vind ik gênant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Ik weet dat er een is die 's0beit trainer' heet, maar ik dacht dat die voor multiplayer was. Ik hoop dat je enkel eentje voor single player zoekt, want al die cheaters online met hun trainers/hacks verneuken de game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Gewoon voor offline. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 s0beit is toch wel eens van de bekendste GTA multiplayer hack developers, dus waarschijnlijk kom je daar niet ver mee. Bannetje van Live ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 s0beit is toch wel eens van de bekendste GTA multiplayer hack developers, dus waarschijnlijk kom je daar niet ver mee. Bannetje van Live ofzo. Idd, ik raad het je niet aan, je kan genoeg lol maken zonder een hack. Persoonlijk vind ik het de gameplay verneuken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 s0beit is toch wel eens van de bekendste GTA multiplayer hack developers, dus waarschijnlijk kom je daar niet ver mee. Bannetje van Live ofzo. Idd, ik raad het je niet aan, je kan genoeg lol maken zonder een hack. Persoonlijk vind ik het de gameplay verneuken. Nou nee. Met bijvoorbeeld de Ingame Trainer kun je veel meer lol maken dan zonder. Je kunt auto's spawnen, met een andere persoon spelen en je eigen wapens selecteren met of zonder umlimited ammo. Daarnaast kun je de kleur van de auto's veranderen en de componenten (waar mogelijk) zoals spoilers toevoegen. Een paar voorbeelden wat je kunt met de Ingame Trainer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Ik kijk gewoon naar trainers. En ik vind ze leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Jullie weten echt niets, maar dan ook echt NIETS over s0beit. :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Je kunt ook een gewoon aan ASI loader en ASI scripts downloaden. Ik heb er zelf ook een paar en werkt goed. Waar hoe bedoel je, bannen? Modden is toch niet illegaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Je kunt ook een gewoon aan ASI loader en ASI scripts downloaden. Ik heb er zelf ook een paar en werkt goed.Waar hoe bedoel je, bannen? Modden is toch niet illegaal? Nou online wel als je cheat... Lijkt me logisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ICE-Spirit Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 s0beit is er btw mee gestopt Kvermoed dat anderen wel altijd zullen verdergaan... En de multiplayer gameplay verknallen. (Kgebruik het echtr wel voor singleplayer of SA:MP scripting, posities enzo ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Meneer s0beit zelf had NIETS te maken met SA-MP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ICE-Spirit Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Meneer s0beit zelf had NIETS te maken met SA-MP. Ech y'know, het ding dat eruit voortgekomen is. Waar we trouwens niet over moge praten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.