NFSGTA Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Ik was bij Ivan the not so terrible, en toen had ik zo'n pach (1.0.3.0) erop gezet, maar nu ben ik die kwijt (de savegame) . Heeft iemand de save game van Ivan the not so terrible? Het is voor de PC Bewerkt: 21 april 2009 door NFSGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin3495 Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 Ik heb geen save game voor je maar laat hem leven okal zie je hem later en moet je hem vermoorden laat hem gewoon leven. Gr Kevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Ik heb geen save game voor je maar laat hem leven okal zie je hem later en moet je hem vermoorden laat hem gewoon leven.Gr Kevin Dit heeft dus totaal niets met het topic te maken, en hij kan zelf wel uitmaken of hij hem laat leven of niet. -_- EDIT: Ik ben net opnieuw begonnen met GTA IV, dus als ik deze missie heb gedaan zal ik even een savegame voor je uploaden. EDIT2; Hier is hij dan. http://rapidshare.de/files/46910109/IvanTh...Melonz.rar.html Bewerkt: 26 april 2009 door megamaggot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.