Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij ziet er mooi uit alleen naar mijn gevoel is die een beetje teveel ingeblend. Waardoor de render een beetje vaag word ook jammer dat de armen van Robinho verkleurd zijn. Ik vind het ook jammer dat je niet heel je signature hebt benut het rechter stuk is voor het grootste deel gewoon leeg. En die letters vind ik te onduidelijk. 7.0/10

Geplaatst: (bewerkt)
Hij ziet er mooi uit alleen naar mijn gevoel is die een beetje teveel ingeblend. Waardoor de render een beetje vaag word ook jammer dat de armen van Robinho verkleurd zijn. Ik vind het ook jammer dat je niet heel je signature hebt benut het rechter stuk is voor het grootste deel gewoon leeg. En die letters vind ik te onduidelijk. 7.0/10

@Triads Volgens mij zijn de armen niet verkleurd, maar zit er een gedestaturate layer onder (klopt dit Visser??)

Zelf heb ik een tut gevolg en had ook zo'n effect met dat grijs op de armen

@Visser

Mooie sig, alleen heb ik het idee dat de voorste arm van Robinho een beetje te uitgerekt is (door het blenden denk ik)

en zoals Triads al zei, een beetje te veel geblend, boven de render is het vaag ja

Verder ziet hij er goed uit :tu: , nieuw met de voetbalsingatures?

Ik rate hem als een 8.0 door de arm en de vaagheid door het blenden :tu:

Bewerkt: door RoyBoow
Geplaatst:

Ja, de layer eronder is inderdaad ge-desaturated. De arm is gewoon normaal, maar door de texture lijkt het dat de arm verlengt is. Dit is dus niet het geval.

En ik ben juist niet nieuw met voetbalsigs. Dit zijn juist de enige die ik maak. Op een aantal na dan ;)

Geplaatst:
Ja, de layer eronder is inderdaad ge-desaturated. De arm is gewoon normaal, maar door de texture lijkt het dat de arm verlengt is. Dit is dus niet het geval.

En ik ben juist niet nieuw met voetbalsigs. Dit zijn juist de enige die ik maak. Op een aantal na dan ;)

sorry ;)

Geplaatst:

Ik heb weer zo'n type sig gemaakt. Misschien is deze wat duidelijk. Met dank aan Silverbyte voor de prachtige render :) (en de andere 177 die ik heb gekregen). Volgens mij heb ik de render iets teveel belicht :puh:

25h1wsw.jpg

Geplaatst:

Deze vind ik erg goed gelukt Visser :tu:

Letters zijn mooi gelukt, leuke effecten en een mooie render

Scanlines weer mooi eringezet, maar de render had echt een piepklein beetje donkerder mogen worden

ik geef deze een 8.7

Geplaatst:

Alle 2 zijn het best geslaagde signatures :) Ik begin bij je eerste creatie.

Jij slecht met tekst? Nou dat woordje ''slecht'' vind ik bij deze totaal niet van toepassing ^_^ Persoonlijk vind ik deze tekst echt gaaf gelukt. Het heeft iets glimmends en ook wat diepte, dat wat ik echt wel mooi vind staan. Je achtergrond heeft een rustige uitstraling niet te druk maar ook niet te licht. Ik vind alleen de waterdruppels (links) niet zo heel mooi. Je render past goed bij het totaal plaatje, prima ingeblend alleen de texture van zijn arm vind ik niet zo mooi staan. Al met al een 7,5 ^^

Zoals je zelf al aangeeft kan de render wel iets donkerder naar mijn mening. Verder vind ik ook deze zeer geslaagd. Aan de achtergrond is ook ditmaal genoeg aandacht aan besteedt. Hoewel ik het wat wazige/grijzige aan de linker kant niet zo heel goed vindt staan (als ik het zo juist omschrijf). Verder is je tekst aardig geslaagd, alleen niet zo duidelijk leesbaar. Je render is prima ingeblend ik vind die effecten erom heen eigenlijk mooier dan bij je eerste. Het spreekt wat meer, maar dat kan natuurlijk ook door de warmere kleuren komen ;)

8,0

Geplaatst:

Ik rate vanavond wel iets uitebreder, maar ik heb een vraag. Zou je een tutorial kunnen maken?

Dit is via een tuturial ;) Ik weet alleen niet of ik de link mag geven. Zoniet, kan een mod hem dan verwijderen?

Klik. Je zult alleen wel geregistreerd moeten zijn en 20 posts hebben ;)

Anderen: Bedankt voor de rates! :)

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:
Dit is via een tuturial ;) Ik weet alleen niet of ik de link mag geven. Zoniet, kan een mod hem dan verwijderen?

Klik. Je zult alleen wel geregistreerd moeten zijn en 20 posts hebben ;)

Anderen: Bedankt voor de rates! :)

Ik ben daar al geregistreerd, en heb ook al meer dan 20 post ;) .

(rata voor robinho)

Geen geweldige sig

de effecten zien er slordig uit en slordig geplaatst

die scannline's moeten lager oppacity

je render is overbelicht

Tekst is niet mooi en niet goed geplaatst

En ik mis een goede lightsource

6/10

Bewerkt: door michelIII

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...